در چهل و سومین جلسه شورای معاونان جمکران تهیه طرح جامع توسعه فیزیکی و ساماندهی مکانی فضاهای مسجد مقدس جمکران تأکید شد.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، چهل و سومین جلسه شورای معاونان با حضور تولیت، معاونان و مدیران ارشد این مکان مقدس در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) و گرامیداشت هفته دولت به بیان نکاتی پیرامون آیه 62 سوره مبارکه نور پرداخت و گفت: در این آیه به اهمیت کار گروهی و برخی شرایط و ضوابط آن اشاره شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران انضباط کاری را از ویژگی های کارگروهی اشاره شده در این آیه عنوان و اظهار کرد: در این آیه مبارکه با حصر آمده که مؤمنان فقط کسانی هستند که اگر در یک کار گروهی حضور دارند از آن امر جامع و گروهی خارج نمی شوند مگر آن که اذن خاص از پیامبر(صل الله علیه و آله) بگیرند.

وی افزود: بر اساس این آیه شریفه از آنجا که کار گروهی بر کار فردی ارجح است به پیامبر(صل الله علیه و آله) سفارش شده که به آنها که طلب اذن کردند در صورتی که خواستی و صلاح دانستی اجازه بده و برای آن ها استغفار کن و این استغفار به جهت تقدم کار گروهی بر فردی است.

این جلسه درباره چگونگی بررسی نامه های مردمی بحث و تبادل نظر و بر تهیه طرح جامع توسعه فیزیکی و ساماندهی مکانی فضاهای مسجد مقدس جمکران تأکید شد. همچنین بر اساس مصوبه این جلسه مطالعه طرح احداث مجتمع فرهنگی در دستور کار معاونت عمران و توسعه قرار گرفت.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری