علیرضا نوری‌زاده به عنوان عنصر ضدانقلاب و سعودی‌ها فعالیت می‌کندبرای حمایت از آل سعود به ماله‌کشی ماجرای فرودگاه جده پرداخته است.

به گزارش قم خبر به نقل از مشرق، علیرضا نوری‌زاده، یکی از ضدانقلابیون خارج نشین که به عنوان عامل آل سعود نیز شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد ماموریت تازه ای برای ماله‌کشی حادثه جده، دریافت کره است.

وی به تازگی در سخنانی در مورد حادثه جده به طرفداری از ماموران آل‌سعود پرداخته و با توهین به ایرانیان سعی کرده این موضوع را عادی جلوه دهد.

نوری‌زاده در سخنانی درباره این حادثه با متهم کردن ایرانیانی که به زیارت خانه خدا می‌روند، موضوع جده را به مساله مواد مخدر ارتباط داده است و بیان داشته این مساله تفتیش بدنی بوده که البته عادی است و ماموران سعودی به وظیفه خود عمل کرده‌اند!

وی که بارها به اصطلاح به عنوان کارشناس در شبکه العربیه حضور یافته و بر اساس منافع آل سعود سخن گفته است، در این زمینه بیان می‌کند: «عده‌ای از هموطنان ما به خاطر اعتیاد به مواد مخدر این مواد را در جاهای ناگفتنی پنهان می‌کنند و حتی این موضوع باعث مرگ این افراد شده است. در فرودگاه جده محال است دو مامور بتوانند به یک نفر تجاوز کنند.بردند این افراد را لخت کردند و عمل تفتیش را انجام داده‌اند.»

نوری‌زاده که در این سخنان تنها به انجام ماموریت خود فکر می‌کرده، در ماله کشی‌های رفتار سعودی‌ها به این مساله پاسخ نداده است که چطور باید با یک زائر خانه خدا بدین شکل رفتار و بی‌حرمتی شود و چگونه ماموران سعودی به خود حق می‌دهند که با زائرین ایرانی چنین رفتاری کنند.

پیش از این شهرام همایون، یکی از اعضای اپوزیسیون خارج نشین از همدستی نوری‌زاده با حکام عربستان خبر داده و وی را جیره‌خوار آل‌سعود خوانده بود که پول کلانی برای حمایت از سیاست‌های حکومت‌های مرتجع عربی در قالب اپوزیسیون علیه ایران دریافت کرده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری