کد خبر: 14979

مدیرعامل آتش‌نشانی قم:

مدیرعامل آتش‌نشانی قم از آماده باش ماموران آتش نشانی قم خبرداد و گفت: در این ایام تمام مرخصی کارکنان نیز لغو شده است.

عباس جعفری در گفت‌و‌گو با قم خبر، بااشاره به فعالیت‌های نوروزی آتش‌نشانی قم اظهار داشت: همزمان با چهارشنبه آخر سال یک نماینده از آتش‌نشانی قم در نمایندگی نیروی انتظامی مستقر است تا در صورت نیاز با همکاری پلیس وارد عملیات شوند.

 
مدیرعامل آتش‌نشانی قم با اشاره به محل استقرار خودروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه آخرسال افزود: امسال مانند گذشته خودروهای آتش‌نشانی در بوستان علوی، بوستان قدیر، میدان توحید، میدان نبوت، میدان جانبازان و فلکه میثم حضور دارند.
 
وی بااشاره به نحوه اعزام نیروهای آتش‌نشانی در روز چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: تنها در این روز اگر تماسی با سامانه 125 گرفته شود و گزارشی مبنی بر آتش سوزی ارائه شود نیروهای آتش‌نشان به همراه پلیس در محل حادثه حاضر می‌شوند.
جعفری گفت: در این روز نیروی انتظامی محل‌های مورد نظر را برای انجام عملیات آتش‌نشان‌ها فراهم می‌کند تا آتش‌نشانان بدون دغدغه عملیات خود را انجام دهند زیرا در سال گذشته شاهد برخی ناهنجاری هایی در این زمینه بودیم که مردم به خودروهای آتش نشانی متعرض شدند.
 
مدیرعامل آتش‌نشانی قم از 17 ایستگاه فعال در قم خبر داد و عنوان کرد: در این مدت از ظرفیت 60 دستگاه خودرو و 7 موتور استفاده می‌شود.
 
وی با بیان آغاز فعالیت‌های فرهنگ سازی آتش‌نشانی ویژه ایام نوروز در مدارس گفت: در تمام مدارس استان بروشورهایی همراه با نکات ایمنی و تصاویر واقعی مربوط به چهارشنبه آخر سال توزیع شده است تا دانش آموزان از شرکت در این برنامه پرهیز کنند.
 
جعفری ادامه داد: از 20 اسفند نیز برنامه‌های فرهنگی درباره رعایت نکات ایمنی در مساجد استان پس از اقامه نماز مغرب و اجرا برگزار شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری