کد خبر: 16100

بنا بر اخبار منتشر در رسانه‌های عربی، هواپیماهای جنگنده ائتلاف علیه مردم یمن موفق به بمباران نیروگاه البیضاء شدند تا جنایتی شبیه رژیم صهیونیسیتی انجام بدهند.

به گزارش قم خبر به نقل از برق نیوز، مناطق مختلف استان صعده نیز از آماج حملات ائتلاف سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن در امان نماند.

جنگنده‌های عربستان سعودی نیز در تازه ترین حملات خود به یمن شهر تعز را بمباران کردند و ضد هوایی های ارتش یمن در برابر جنگنده ها ایستادگی کردند.

با این حال، هواپیماهای جنگنده ائتلاف علیه مردم یمن موفق به بمباران نیروگاه البیضاء شدند تا جنایتی شبیه رژیم صهیونیسیتی انجام بدهند.

چند روز گذشته نیز شبکه تلویزیونی المیادین خبر داد که جنگنده های رژیم عربستان سعودی یک نیروگاه برق در صعده را هدف قرار دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی نیز در سال‌های اخیر برای تحت فشار دادن مردم غزه دست به تخریب تنها نیروگاه این شهر زده است و بارها به آن حمله کرده است.

نیروگاه‌های برق یک‍ی از مهم‌ترین تأسیسات زیربنایی هر کشوری است که فقدان یک باره آنها می‌تواند خسارت جانی‌ و مالی غیرقابل تصور و غیرقابل جبرانی را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری