کد خبر: 16092

تهیه‌کننده «خندوانه» با اعلام خبر زمان آغاز پخش سری جدید، درباره استودیو و دکور جدید، افزایش تعداد تماشاچی‌ها، رفتن دوربین «خندوانه» به استان‌ها و تنوع حضور کمدین‌ها در برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش قم خبر ، جواد فرحانی تهیه‌کننده «خندوانه» درباره زمان پخش سری جدید این برنامه و ویژگی‌های آن به مهر گفت: از هفته آینده شنبه ۲۹ فروردین سری جدید «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و این سری وسعت پروژه افزایش بسیاری پیدا کرده است.

هر شب بیش از ۱۰۰ نفر تماشاچی در برنامه

وی افزود:‌ از جمله اینکه ما به استودیو جدیدی رفته‌ایم، دکور تازه‌ای داریم و حضور مردم در استودیو هم سه برابر شده و ما هر شب بالای ۱۰۰ نفر تماشاچی داریم. از آنجایی که شبکه نسیم سراسری شده است، عوامل «خندوانه» در همه استان‌ها حضور دارند و با مردم برنامه ضبط می‌کنند.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه دوربین‌های «خندوانه» به خارج از کشور و نزد ایرانیان دور از وطن نیز خواهد رفت، تأکید کرد: البته ما شاکله اصلی برنامه را حفظ کرده‌ایم، از جمله رامبد جوان که همواره در برنامه حاضر است و هر شب یک مهمان دارد اما آیتم‌های جدید بسیاری نیز به کار اضافه کرده‌ایم.

حضور یک عروسک در دکور جدید

فرحانی یادآور شد: یک عروسک به برنامه پیوسته است که محمد بحرانی صداپیشگی آن را برعهده دارد. اما در مجموع «خندوانه» همان «خندوانه» است و چارچوب و ساختار اصلی خود را حفظ کرده است اما بخش مهمی از تغییرات ما به دکورمان برمی‌گردد.

وی از ذکر ویژگی‌های دکور پرهیز و اعلام کرد می‌خواهد شنبه همه مردم غافلگیر شوند و ادامه داد: در بخش حضور شخصیت نیما هم کارهای جالب و طراحی جدیدی شکل گرفته است.

پیش تولید سه‌چهار ماهه برای سری جدید

تهیه‌کننده «خندوانه» تصریح کرد: ما نزدیک به سه چهار ماه کار شبانه‌روزی داشته‌ایم و پیش تولیدی داشته‌ایم که این روزها حتی فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها هم چنین پیش تولیدی ندارند.

فرحانی با اشاره به ایده‌ها و نگاه و رنگ و لعاب جدید در «خندوانه»، اظهار کرد: تعداد و تنوع کمدین‌ها را در برنامه بیشتر کرده‌ایم و چهره‌های متفاوتی به برنامه می‌آیند که حضور آنها باز هم برای مردم غافلگیری خواهد بود.

تیتراژ جدید «خندوانه» را بهرام عظیمی می‌سازد

وی در پایان اعلام کرد ساخت تیتراژ جدید برنامه نیز توسط بهرام عظیمی ساخته می‌شود و تا ۱۵ روز دیگر آماده خواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری