کد خبر: 3703

معمولا نیروهای مسلح یک کشور به دلایل امنیتی تنها از اتباع آن کشور هستند، اما در ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از نیروهای غیر اسرائیلی هم حضور دارند، البته این مزدوران غیر اسرائیلی تنها یهودی نیستند و بخشی از آنها مسیحیان راست گرای اروپایی هستند.

به گزارش قم خبر، معمولا نیروهای مسلح یک کشور به دلایل امنیتی تنها از اتباع آن کشور هستند، اما در ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از نیروهای غیر اسرائیلی هم حضور دارند، البته این مزدوران غیر اسرائیلی تنها یهودی نیستند و بخشی از آنها مسیحیان راست گرای اروپایی هستند.

از ابتدای تاسیس رژیم صهیونیستی این رژیم تلاش برای ترغیب یهودیان دنیا برای مهاجرت به این رژیم را متوقف نکرده است و این رژیم از یهودیان ساکن خارج از سرزمین های اشغالی برای جنگیدن با مردم فلسطین استفاده می کند.

کشته شدن دو سرباز یهودی آمریکایی در جنگ اخیر غزه، توجه ها را به نقش یهودیان کشورهای دیگر در جنگ های رژیم صهیونیستی بر ضد فلسطینیان جلب کرده است، برآوردها نشان می دهد که در حمله این روزهای رژیم صهیونستی بر ضد مردم غزه حداقل هزار نفر از یهودیان کشورهای دیگر شرکت می کنند.

امتیازات ویژه اسرائیل برای مزدوران

تعداد مزدوران غیر اسرائیلی در ارتش رژیم صهیونستی به پنج هزار نفر می رسد که بیشتر آنها اهل آمریکا، استرالیا و کشور اروپایی هستند و  دوره خدمت این افراد در ارتش رژیم صهیونیستی تنها یک سال و نیم است، این در حالی است که یهودیان متولد در اسرائیل، باید سه سال در ارتش رژیم صهیونستی خدمت کنند.

علاوه بر امتیازاتی که به سربازان اسرائیل تعلق می گیرد که شامل حقوق، وام مسکن و وام تحصیلات دانشگاهی می شود، به یهودیان غیر اسرائیلی امتیازات ویژه ای تعلق می گیرد که شامل بیمه، هزینه مسکن، هزینه بلیط هوایپما برای سفر به کشور اصلی شان می شود، همین طور به سرباز یهودی غیر اسرائیلی و خانواده اش، ملیت اسرائیلی داده می شود و آن فرد مختار است که در اسرائیل بماند یا به کشور اصلی اش برگردد.

جریان صهیونیست از ابتدای قرن بیستم فعالیتش را برای جذب یهودیان خارج از فلسطین برای مهاجرت به این کشور آغاز کرد و صهیونیست ها پیش از تشکیل رژیم صهیونستی واحد خاصی به نام ماحل را برای جذب یهودیان خارج از سرزمین های اشغالی تاسیس کردند.

واحد ماحل از ابتدای تاسیس رژیم صهیونیستی یهودیان پسر و دختر را برای عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی جذب کرده است و این یهودیان مهاجر در تمام جنگ های رژیم صهیونستی با کشورهای عربی و گروه های فلسطینی شرکت داشتند.

تک تیراندازان اجاره ای

روند جذب یهودیان غیر اسرائیلی در ارتش رژیم صهیونستی با شروع انتفاضه اول مردم فلسطین در سال 1987 شدت گرفت و این روند جذب زیاد نیروها تا عقب نشینی رژیم صهیونستی از غزه در سال 2005 ادامه داشت، در این سال ها حتی گروه های تک تیرانداز یهودی با ملیت روسی برای مقابله با تظاهرات مردم فلسطین در کرانه باختری حضور پیدا کردند

جریان های صهیونیست برای جذب یهودیان در ارتش رژیم صهیونیستی از باورهای دینی و قومی استفاده می کنند، این جریان در تبلیغاتشان برای جذب نیرو بر مواردی همچون آرمان اسرائیل بزرگ و لزوم آزادی آن از دست فلسطینی ها تاکید می کنند، صهیونیست ها عنوان می کنند که ملت یهود در خاورمیانه در خطر است و باید یهودیان جهان برای حفاظت از اسرائیل به ارتش این رژیم بپیوندند.

فعالیت جمعیت های صهیونیستی در سراسر دنیا برای تشویق یهودیان به مهاجرت به رژیم صهیونستی در طول سال ادامه دارد و در هفته های اخیر 475 یهودی که بیشتر آنها اهل فرانسه هستند، به رژیم صهیونستی مهاجرت کردند که این رژیم آنها را منطقه نقب و جنوب سرزمین های اشغالی اسکان داد.

استخدام مزدوران اجاره ای از اروپا

رژیم صهیونیستی در حالی دست به استخدام مزدوران خارجی میزند که براساس قوانین سازمان بین الملل کشورهای استعماری حق استفاده از مزدوران خارجی را بر علیه حرکت های آزادی بخش ندارند و در صورت استفاده از مزدوران، این کار عمل مجرمانه محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی مزدوران غیر اسرائیلی را از سن پانزده سالگی می پذیرد که این کار اعتراض سازمان دفاع از حقوق کودکان را به دنبال داشته است و استخدام مزدور از کشورهای اروپایی و آمریکا برای خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی بدون هیچ ممانعتی از سوی این کشورها صورت می گیرد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری