کد خبر: 16103

گزارش هواشناسی؛

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی از جنوب و غرب به کشور از روز پنج شنبه خبر داد.

به گزارش قم خبر ، احد وظیفه در گفتگو با مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. در برخی نقاط جنوب، شرق و جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: همچنین امروز در شرق، جنوب شرق و جنوب کشور وزش باد و در برخی نقاط باد و گرد و خاک رخ می دهد.

به گفته وی، روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در جنوب غرب، غرب و به تدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و تا اواخر وقت در مرکز و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: این وضعیت روز جمعه نیز در دامنه های زاگرس مرکزی، مرکز و شمال شرق کشور رخ می دهد.

وی افزود: طی دو روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود و روز پنج شنبه در جنوب غرب کشور، گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری گاهی همراه با رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد خواه بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با ۲ درجه افزایش نسبت به امروز به ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری