کد خبر: 2437

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات با اشاره به استقبال نوجوانان از کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی گفت: بودجه کافی برای برگزاری بهتر و بیشتر برنامه‌های فرهنگی نداریم.

خبرگزاری فارس: دغدغه اصلی برگزاری برنامه‌های فرهنگی کمبود بودجه است
به گزارش قم خبر ، حجتالاسلام سیدحسین سجادیتبار امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی قنوات در تابستان اظهار کرد: 30 کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی با همکاری این اداره و دارالقرآن در سطح بخش در حال برگزاری است.

وی افزود: هفت کلاس تجوید، حفظ و تصحیح قرائت قرآن نیز که با همکاری بخشداری، دهیاری‌ها و اداره تبلیغات اسلامی در روستاهایی که روحانیون مستقر هستند در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوان را یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان برشمرد.

سجادی‌تبار به اعزام 20 مبلغ و روحانی به روستاها اشاره کرد و گفت: این افراد از سوی اداره تبلیغات اسلامی به روستاها اعزام شده‌اند.

وی به برنامه‌های متنوع قرآنی و مسابقات فرهنگی اشاره و بیان کرد: این برنامه‌ها توسط روحانیون و مبلغان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و البته این فعالیت‌ها پس از ماه رمضان نیز ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات افزود: برگزاری اردوهای مختلف، تدریس کتاب‌های متنوع در مباحث اخلاقی، اعتقادی، قرآنی و همچنین نشست‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جمله برنامه‌هایی است که در اوقات فراغت برای جوانان و علاقمندان در نظر گرفته شده است.

سجادی‌تبار مشکل اصلی برگزاری کلاس‌ها را کمبود بودجه عنوان کرد و گفت: استقبال از کلاس‌ها و برنامه‌ها بسیار خوب بوده و در صورتی که بودجه کافی داشته باشیم تعداد کلاس‌ها را افزایش می‌دهیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری