خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی با بیان اینکه هر چه دارم از خون شهداست گفت: سربلندی کشورم برایم از همه چیز مهم‌تر است.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنيم ، امیر مهدی‌زاده پس از بازگشت به کشور از بازی‌های آسیایی و ورود به قم درباره کسب مدال خوشرنگ طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: برای کسب این عنوان تمرینات سختی پشت سر گذاشتم و انگیزه زیادی برای جبران ناکامی مسابقات بازی‌های آسیایی گوانگجو داشتم که به لطف خدا به هدفم رسیدم.

وی درباره حضورش بر سر مزار شهدای گمنان پس از ورود به ایران گفت: هر چه دارم از خون شهداست و قهرمانان واقعی کسانی بوده‌اند که خونشان را برای عزت و سربلندی وطن نثار کرده‌اند و کار قهرمانان ورزشی در مقابل آن‌ها هیچ است.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون افزود: سربلندی کشورم برایم از همه چیز مهم‌تر است و خوشحالم که پرچم کشورم را در این مسابقات به اهتزاز درآوردم و سهمی کوچک در کسب افتخار برای وطنم داشتم.

مهدی‌زاده تصریح کرد: از حضور پرتعداد مسئولان استانی قم در مراسم استقبال شگفت‌زده شدم و از حمایت همه آن‌ها صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی درباره حضورش در مسابقات جهانی کاراته آلمان عنوان کرد: کار من تازه شروع شده و با توجه به اینکه مسابقات جهانی برمن آلمان به زودی برگزار می‌شود باید دوباره با قدرت وارد تمرینات پرفشار شوم تا بتوانم بار دیگر در مسابقات جهانی مدال بگیرم.

عضو تیم کاراته آذرخودروی قم خاطرنشان کرد: کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی آرزوی من بود اما این پایان کار نیست و باید برای کسب یک طلای دیگر برای ایران در مسابقات جهانی تلاش کنم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری