فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) ارتش از به کارگیری رادارهای جدید خبر داد و گفت: امروزه بسیاری از امکانات و تجهیزات دفاعی همانند مرصاد جدید با برد بیشتر بومی‌سازی شده است.

خبرگزاری فارس: بسیاری از تجهیزات دفاعی بومی‌سازی شده است

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، قم حسین ابارشی در دیدار نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم که پیش از ظهر امروز در حرم حضرت معصومه‌ (س) انجام شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در 10 شهریور سال 87 اقدام به جداسازی پدافند و‌ آفند ارتش کردند بیان کرد: این اقدام ایشان تاثیرات مطلوبی را به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌های آموزشی بسیاری در بخش‌های مختلف در برخی از استان‌های کشور در حال فعالیت هستند که تا کنون نیز نیروی انسانی مجرب و مورد نیاز پدافند که با آرمان‌های انقلاب آشنا باشند را تامین کرده‌اند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتقال تجربه سرداران هشت سال دفاع مقدس به دانشجویان پدافند بیان کرد: این امر سبب شده که امروزه پهباد دشمن را فقط در یک ساعت کنترل و منهدم کنیم.

وی با اشاره به استفاده از رادارهای جدید اظهار کرد: امروزه بسیاری از امکانات دفاعی همانند مرصاد جدید با برد بیشتر بومی‌سازی شده است.

ابارشی با اشاره به تشکیل اتاق‌های فکر در پدافند هوایی با حضور کارشناسان با تجربه و متخصص گفت: پدافند هوایی امروزه با توکل به خداوند و با صبر و شکیبایی به مقابله 24 ساعته با دشمنان می‌پردازد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری