کد خبر: 3323

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قرآن صهیونیست را سرسخت‌ترین دشمن اسلام می‌داند، پس چگونه حکام کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت می‌کنند و از آن طرف به داعش به عنوان مولود صهیونیست‌ها کمک می‌کنند.

خبرگزاری فارس: قرآن صهیونیست را سرسخت‌ترین دشمن اسلام می‌داند

به گزارش قم خبر به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفت‌وگو با فارس در قم با بیان اینکه روز قدس یکی از تدابیر امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: نخستین پیام این روز تجدید بیعت و وفاداری ملت به آرمان‌های امام خمینی(ره) بود که بیشترین تاثیر را در حمایت از ملت فلسطین در سطح بین‌المللی و اسلام داشته است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که ملت‌های ما به رهنمودها و آرمان‌های امام خمینی(ره) پایبند بوده و پیام دیگر روز قدس دفاع از مظلومان و مستضعفان است.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام خمینی(ره) این روز را تعیین کردند تا سمبلی برای دفاع از مستضعفین و محرومین باشد، بنابراین حضور مردم به این معنا است که ملت‌های مدافع جهان هنوز مدافع مظلومان و مستضعفان هستند.

وی ادامه داد: روز قدس اختصاص به مسلمانان ندارد، بلکه مسیحیان، یهودیان و سایر ملت‌ها حضور پیدا می‌کنند و انزجار خود را از تجاوزگران در برابر مستضعفان و محرومان اعلام می‌کنند.

رجبی محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و پشتیبانان آنها را پیام دیگر روز قدس ذکر کرد و افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در بالاترین شکوه این جنایات را محکوم می‌کنند و از مجامع بین‌المللی می‌خواهند که نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه اکنون مجامع بین‌المللی سکوت مرگ‌بار دارند، گفت: ملت‌های جهان با حضور خود این پیام را می‌دهند که بدانید کاری که شما انجام می‌دهید، ضد بشری است.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: زمانی که رهبر دینی روزی را به عنوان حمایت از محرومان و مستضعفان اعلام می‌کنند، همه ملت‌ها به ندای ایشان پاسخ می‌دهند و این نشان از قدرت و شکوه دین و نظام جمهوری اسلامی است.

رجبی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده وفاداری ملت به نظام، رهبری و آرمان‌های انقلاب است، گفت: مردم بیش از 30 سال در شرایطی که سخت‌ترین تحریم‌ها علیه آنها اعمال شده بود، در صحنه حضور پیدا کردند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شکوه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان حامیان خارجی، صهیونیست‌ها و آمریکا است تا بفهمند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در بین ملت جایگاهی ندارند و با وجود توطئه‌هایی که انجام می‌دهند، مردم از نظام و رهبری جدا نمی‌شوند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: ملت با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که پای آرمان‌هایی که برای آن انقلاب کردند، بیش از 30 سال همچنان ایستاده‌اند و اگر دستور رهبری باشد، هر نوع فداکاری را حاضر هستند که انجام دهند.

وی تصریح کرد: حضور حماسی مردم پس از پیروزی انقلاب این نتیجه را به همراه دارد که دشمنان و مزدوران از مواضع خصمانه کوتاه آمدند.

رجبی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که با این ملت نمی‌توان با این توطئه‌ها مبارزه کرد و این حرکت تاثیر در تسلای خاطر مظلومان غزه دارد و روحیه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها را تقویت می‌کند.

وی عنوان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی هشداری به صهیونیست‌ها، اربابان و پشتیبانان آنها است و اقتدار نظام در صحنه بین‌المللی و مذاکرات هسته‌ای را به طرف مقابل نشان می‌دهد و این حرکت هر چه با شکوه‌تر باشد در جریان تکفیری و وهابی تاثیر خود را دارد.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که ملت با عزم راسخ مدافع انقلاب و اسلام است، گفت: همانطوری که این ملت از فلسطین حمایت می‌کنند، مدافع مردم عراق و سوریه هستند که در معرض توطئه‌های صهیونیست‌ها هستند.

 

وی با بیان اینکه داعش مولود صهیونیست‌ها و پشتیبان آنهاست، گفت: حرکت مردم این پیام را دارد که بدانید دور یا نزدیک سرنوشت شما مانند صهیونیست‌ها خواهد بود، زیرا آنها فکر می‌کردند قدرت پولادین و قدرت نفوذ ناپذیر هستند و امروز ضعیف شدند.

رجبی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به روسای کشورهای اسلامی و مجامع عربی و اسلامی گفت: این پیام به روسای کشورهای اسلامی وجود دارد که از این موضع‌گیری ذلیلانه دست بردارند و اگر به عربیت و قومیت خود اعتقاد دارند، اکنون ملت‌های فلسطین مورد هجوم قرا‌ر می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر اندکی به ظاهر اسلام اعتقاد دارند، اکنون ملت مسلمان مورد هجوم قرار گرفته و اگر اندکی به قرآن باور داشته باشند، قرآن صهیونیست را سرسخت‌ترین دشمن اسلام می‌داند، پس چگونه حکام کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت می‌کنند و از آن طرف به داعش به عنوان مولود صهیونیست‌ها کمک می‌کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری