عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: آدم هایی که با یک دروغ کروبی آسمان ریسمان بافتند در تجاوز جنسی به دو زائر ایرانی سکوت مرگبار کرده اند و به دنبال توجیه آن هستند و در روزنامه هایشان می نویسند این موضوع گیری ممکن است به مذاکرات آسیب بزند.

به گزارش قم خبر، روز گذشته هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و خدمات همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن بانوی پرهیزگار به مسائلی بیرون از موضوع همایش اشاره داشت.

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، در خصوص اظهارات اخیر هاشمی پیرامون اظهاراتی از زبان همسر امام گفت: لازم است تاکید کنم خبرگزاری ها و رسانه های انقلابی باید مراقب باشند در حال حاضر مهمترین مسئله مذاکرات و فکت شیتی است که امریکایی ها منتشر کرده اند که طرف ایرانی تاکنون نه فکت شیت ایرانی را منتشر و نه فکت شیت ادعایی آمریکایی ها را تکذیب نکرده اند این درحالی است که 212 نماینده مجلس شورای اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیز از مسئولان خواستند تا مسائل را برای مردم روشن کنند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) با اشاره به اظهارات هاشمی در نشستی که در تکریم همسر امام برگزار شده بود، عنوان کرد: عربستان از دوستان آقای هشمی بوده و وی همواره می گفته من می توانم مسائل را در عربستان حل کنم فقط باید از طرف رهبری به من ابلاغ شود الان با توجه به حادثه حمله عربستان به حرم و موضوع فرودگاه جده توهین به ملت ایران شده است این دو مسئله الان یقه جریان مدعی اعتدال را گرفته است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید براینکه گروهی می خواهند  سنگی را در گوشه ای دیگر پرتاب کنند تا توجهات را منحرف و افکار عمومی را از این دو موضوع منصرف کنند، تصریح کرد: اینکه اطلاعاتی که قرار است به مردم بدهند را نمی دهند یا فکت شیت آمریکایی را تکذیب رسمی نمی کنند، چرا حاضر نیستند درباره موضوع عربستان جدی برخورد کنند، چرا وزیر امور خارجه پیگیری قضایی نمی کند تا عربستان سعودی رسما از جمهوری اسلامی عذرخواهی کند این حرکت ها حرکت های انحرافی است و ما نباید در دام این حرکت ها بیفتیم.

وی با بیان اینکه درباره محتوای حرف های هاشمی بارها گفته شده و از ایشان به عنوان حاج آقای خاطره ساز نامیده شده و ایشان هر چند وقت یک بار خاطره می سازند و این نوشته های گذشته وی را هم زیر سوال می برد، خاطرنشان کرد: این اظهارات در واقع مواضع قبلی وی را هم زیر سوال می برد.

حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه هاشمی تعابیری که گذشته از خاطرات به کار می برد و تعاریف و تمجیدهای بی حد و حصر از افرادجز زمین زدن افراد چیزی به بار نمی آورد عنوان کرد: این تعابیر افراطی و اصطلاح سازی به ضرر افراد ست.

عضو هئت علمی موسسه امام خاطرنشان کرد: امریکایی ها ما را متهم به نقض حقوق بشر می کنند و تحریم های شدید حقوق بشر که از سوی امریکایی ها علیه ما ایجاد می شود طبق نامه 344 نفر که تحریم های مرتبط با هسته ای وجود ندارد و تحریم ها مربوط به نقض حقوق بشر انتشار این حرف های هاشمی  در مجلس عمومی و اتهام شلاق و زندان و امثالهم این ها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی تصریح کرد: البته آقای هاشمی خود می داند با استفاده از رانت قدرتی که در اختیار خود دارد حکم پسرش بعد از چند سال رسما اعلام نمی شود و با وجود بیش از 3 هزار صفحه پرونده از جمله اتهام رشوه و فساد اقتصادی و فتنه وبراندازی نظام در پرونده دارد باز هم مردم نمی دانند چه حکمی است و قبل از اطلاع مردم توسط وی اعتراض می شود.

حجت الاسلام روانبخش با تاکید براینکه اتهام به جمهوری اسلامی اتهامی نابخشودنی است، اظهارداشت: اتهاماتی که بارها در همان ایام فتنه ها توسط برخی افراد از جمله کروبی و دیگر فتنه گران به نظام زده شد که نهایت کمیته ای از سوی مجلس و دولت و رهبری ایجاد و کذب آن اعلام شد در همان زمان هم کروبی در مصاحبه ای گفت تنها یک مورد تجاوز در کهریزک صورت گرفته  که همان هم نمیدانم کجاست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: آدم هایی که با یک دروغ کروبی آسمان ریسمان بافتند در تجاوز جنسی به دو زائر ایرانی سکوت مرگبار کرده اند و به دنبال توجیه آن هستند و در روزنامه هایشان می نویسند این موضوع گیری ممکن است به مذاکرات آسیب بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری