کد خبر: 15997

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم:

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم از ثبت بیش از 7 هزار فرصت شغلی استان قم در سامانه ملی رصد خبر داد.

نصراله بازوند در گفت‌وگو با خبرنگار قم خبر ، با اشاره به وضعیت اشتغال در استان قم اظهارداشت: بیش از 7 هزار فرصت شغلی استان قم در سامانه ملی صد ثبت شده که این آمار توسط دستگاه‌های اجرایی دارای تعهد اشتغال در استان محقق شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم با بیان اینکه در سال1393 تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی توسط کارگروه تخصصی اشتغال 10611 نفر تعیین شده بود، عنوان کرد: این تعداد تحقق 70 درصدی ایجاد اشتغال در استان را نشان می‌دهد.

وی با تاکید براینکه ایجاد راهکارهای جدید در استفاده از توانمندی افراد می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد خاطرنشان کرد:  همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق صد درصد اشتغال سامانه رصد و جذب سهمیه اختصاصی به استان در خصوص تسهیلات مطلوب بود و همین امر سبب شد تا با تلاش همه دستگاه‌ها به هدف برسیم.

بازوند با تاکید براینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال جاری را منوط به ابلاغ سقف تعهد اشتغال استان از سوی وزارت متبوع دانست و اظهارداشت: همچنین با تشکیل جلسات گروه کار‌شناسی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط در خصوص تعیین سهم هر دستگاه و تصویب نهایی آن در کارگروه تخصصی اشتغال می‌توان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی را در سال جاری تعیین کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری