کد خبر: 12604

عضو کمیسیون امنیت ملی:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از منظر مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای نباید منافع مردم، منافع ملی و منافع کشور به خطر بیفتد و تیم مذاکره کننده باید به این خطوط قرمز پایبند باشند.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با قم خبر، با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان به نقاط کانونی همه راهبردهای مواجه و مذاکره با دشمن اظهار داشت: تکرار منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات یکی از ضروریات بسیار مهم است که تا زمان آگاهی افکار عمومی جامعه ادامه پیدا می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در حال حاضر استکبار جهانی آمریکا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی و عربستان برنامه نویس مذاکرات هسته ای ایران هستند و هرگز قبول ندارند که ایران بخواهد حتی از ابتدایی ترین مرحله های فناوری هسته ای برخوردار باشد.

وی با اشاره به شرایط پیش رو تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا جرائت تصمیم گیری در زمینه مذاکرات را ندارد و توافقات انجام شود، رهبر معظم انقلاب با درایت وهوشیاری تمام نسبت به دفاع از حقوق مردم در مذاکرات هسته ای پافشاری می کنند.

کوثری تاکید کرد: از منظر مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای نباید منافع مردم، منافع ملی و منافع کشور به خطر بیفتد و تیم مذاکره کننده باید به این خطوط قرمز پایبند باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب به مذاکره ادامه می دهیم اما این ادامه نباید شرایط ضرر افراد جامعه را فراهم کند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات خاطرنشان کرد: تذاکرات رهبر معظم انقلاب در راستای این نکته است که مسئولان باید به منافع مرد و کشور احترام بگذارند و اگر غیر از این مسئله رخ دهد بی تردید مورد بازخواست مردم قرار می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری