رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری مجلس و دولت می‌تواند زمینه توسعه تولید، رونق کسب و کار و حل مشکلات بخش بهداشت و درمان را فراهم کند که البته در بخش سلامت در مجلس مصوبات خوبی به تصویب رسیده است.

خبرگزاری فارس: همکاری مجلس و دولت موجب توسعه تولید و رونق کسب و کار می‌شود

به گزارش قم خبر به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در دیدار آیت‌الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گزارشی از وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ارائه داد و گفت: باید با تلاش و برنامه‌ریزی مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای موفقیت در زمینه‌های مختلف باید بین قوای سه‌گانه هماهنگی و همکاری باشد و تا کنون نیز تلاش شده این مهم عملی شود.

وی افزود: در استان قم نیز تلاش شده به موضوعات مختلف مانند تکمیل مترو، توسعه راه‌ها، حل مشکلات روستاییان و گازرسانی به روستاهایی که تا کنون از نعمت گاز برخوردار نشده‌اند توجه شود.

رئیس نهاد قانون‌گذاری کشور ادامه داد: در زمینه تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی شهرها و روستاهای استان قم نیز تلاش‌های لازم انجام شده البته در این زمینه باید به موضوع استفاده بهینه از آب توجه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ادامه همکاری مجلس و دولت می‌تواند زمینه توسعه تولید، رونق کسب و کار و حل مشکلات بخش بهداشت و درمان را فراهم کند که البته در بخش سلامت در مجلس مصوبات خوبی به تصویب رسیده است.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله استادی ضمن خوشآمدگویی به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش‌های انجام شده رئیس مجلس تشکر می‌کنم؛ امید است تمام مسائل مختلف مردم در فضایی آرام حل شود.

وی یادآور شد: موضوع دیگر اینکه عملکرد دفتر دکتر لاریجانی در رسیدگی به مشکلات مردم خوب بوده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری