کد خبر: 5721

عضو کمیسیون امنیت ملی:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مهمترین هدف اسرائیل از ارسال پهباد به ایران، به وجود آوردن جنگ روانی علیه ایران بود که به واسطه آن بتواند شکست های یک و نیم ماهه را جبران کند.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به اهمیت شکار پهباد اسرائیلی از سوی سپاه پاسداران ایران، اظهار کرد:  شاه کار سپاه پاسداران و این پدافند به گونه ای بود که سبب تعجب دشمانان ایران از اقتدار سپاه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضع گیری غرب در برابر انتشار خبر سقوط پهباد اسرائیلی، افزود: رسانه های بیگانه و دوستداران آمریکا و اسرائیل نمی گذارند که روی این مسئله مانور دهند، زیرا آنها اسرائیل را قدرت سوم و پنجم دنیا می دانند.

وی با اشاره به الطاف خداوند به کشور ایران، تصریح کرد: برای همه این اقتدار ایران تعجحب انگیز شده است که چگونه یک کشور که به شکل 360 درجه در تحریم کامل به سر می برد به این مرتبه از اقتدار رسیده است.

کوثری با اشاره به توطئه اسرائیل از فرستادن پهباد در ایران، عنوان کرد: مهمترین هدف اسرائیل به وجود آوردن جنگ روانی علیه ایران بود که به واسطه آن بتواند شکست های یک و نیم ماهه را جبران کند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس بااشاره به پیشرفت سپاه در زمینه فناوری، خاطرنشان کرد: تعهد و تخصص درسپاه پاسداران همراه هم هستند و همین مسئله سبب موفقیت آنها در عرصه نظامی و غیر نظامی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری