کد خبر: 5324

عضو کمیسیون امنیت ملی:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سپاه شکار بزرگی را انجام داده است و این اقدام دلاورمردان سپاه، افتخار بزرگی است که سبب مباهات ایران در عرصه بین المللی است.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به انهدام پهباد اسرائیلی از سوی سپاه پاسداران، اظهار کرد: این مسئله کاملا طبیعی است که دولت های استکباری توان مقابله با توانمندی های نظامی های ایران را ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام ضربتی سپاه پاسداران، افزود: سپاه شکار بزرگی را انجام داده است و این اقدام دلاورمردان سپاه، افتخار بزرگی است که سبب مباهات ایران در عرصه بین المللی است.

وی با اشاره به نگاه دشمنان به این مسئله تصریح کرد: بر همه محرز شده است که سپاهی که در محاصره است این همه توانمند عمل می کند، اگر این سپاه در تحریم نبود تا چه اندازه در جهان با توانمندی تمام ظاهر می شد.

حقیقت پور با اشاره به پیام نهفته در این کار سپاه پاسداران، عنوان کرد: ما صلابت دفاعی خود را دنیا ثابت کردیم و به دنیا گفتیم که ما دانشمندانی مانند شهید تهرانی مقدم داریم که اجازه نمی دهند ما حتی ذره ای از توانمندی های علمی جهان در زمینه مباحث دفاعی، عقب بمانیم.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیام ایران به اسرائیل، گفت: اگر یک روزی اشتباه کردند و حرکت تجاوز گونه ای را رقم بزنند، مطمون باشند که ما هیچ متجاوزی را زنده نمی گذاریم و بدن های آنها را در خاک ایران دفن می کنیم تا نشانه اقتدار ما سند جرم آنها باشد، امام سرهای خلبان های آنها را برای مادرانشان هدیه می فرستیم تا متوجه اقتدار سربازان امام زمان(عج) شوند.

وی با اشاره به اقتدار ایران در عرصه فناوری های نظامی، خاطرنشان کرد: ایران در عرصه نظامی بسیار قدرتمند است به گونه ای که ما اکنون قدرت چهارم هلی کوپری جهان، قدرت پنجم موشکی دنیا و قهرمان پهباد هستیم که این مسئله برای دشمن بسیار ناخوشایند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری