کد خبر: 3702

عضو جامعه روحانیت مبارز :

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: افراد حق جو و حق طلب بعد از یک ماه بندگی نباید این تمرین ها را تعطیل کنند بلکه باید تلاش کنند تا معنویت یک ماه روزه داری را فراموش نشود و بتوانیم به درجات بالای بندگی برسیم.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به عظمت عید سعید فطر، اظهار کرد: جلالت روزه داری، زکات است و نماز و قبل از نماز نیز جلالت را به کمک منبع مالی و پرداختن زکات فطره به اتمام رساندن است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به معنای لغوی عید، افزود: عید به معنای بازگشت و نشان دهنده تکرار است و عظمت عید سعید فطر در زیارت کردن مومنان و صله رحم است.

وی با اشاره به عظمت عید مقدس فطر، تصریح کرد: عید سعید فطر هیبت و عظمت و جلال بزرگی دارد که در این باره کتاب های بسیار زیادی نوشته شده است اما در برابر جلال این عید هرچه کتاب نوشته شود بازهم اندک است.

حجت الاسلام شجونی با اشاره به بهترین عیدی که خداوند به بندگان در عید فطر می دهد، عنوان کرد: در این روز مقدس خداوند به بندگان پاداش یک ماه عبادت و روزه داری را عطا می کند که امیدواریم مسلمانان در تمام جبهه های حق و عدالت پیروز و سربلند شوند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دریافت بهترین عیدی بندگان از خداوند، تاکید کرد: در این روز مقدس افرادی که در این یک ماه روزه داری خالص شده اند بعد از پرداخت زکات فطره خود از خداوند متعال پاداش یک ماه بندگی دریافت می کنند.

وی با تاکید به تلاش برای حفظ بندگی، خاطرنشان کرد:افراد حق جو و حق طلب بعد از یک ماه بندگی نباید این تمرین ها را تعطیل کنند، باید تلاش کنند تا معنویت یک ماه روزه داری را فراموش نشود و بتوانیم به درجات بالای بندگی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری