کد خبر: 3657

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: شکر یکی از مهمترین عوامل پذیرش اعمال است که امروزه شکوه قوت گرفته و جایگزین شکر شده است.

به گزارش قم خبر، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز در آخرین روز ماه مبارک رمضان در جمع زائران و نمازگزاران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اینکه برخی عوامل اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی سبب پذیرش اعمال انسان می شود، اظهار کرد: ارزیابی اعمال برای انسان به میزان تاثیرگذاری اعمال در انسان بستگی دارد و اینکه به چه میزان انسان را از ارتکاب به گناه باز می دارد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به فرازی از آیات سوره احقاف  افزود: شکر یکی از مهمترین عوامل پذیرش اعمال است که امروزه شکوه قوت گرفته و جایگزین شکر شده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم از نعماتی که در اختیار دارند غافل هستند تصریح کرد: خداوند تلاش می کند تا همه انسان ها به بهشت بروند از همین رو راه های زیادی را برای سعادت دنیا و آخرت پیش پای ما قرار داده است.

وی با تاکید براینکه جوانی که به چهره پدر و مادر خشمگین نگاه کند نماز و روزه‌اش پذیرفته نیست، بیان کرد: یاد اولاد، حس توبه داشتن، عمل صالح، و تسلیم بودن در برابر فرمان خدا و قضا و قدر الهی از دیگر عواملی است که سبب پذیرش اعمال می شود.

حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: قبولی عمل از اهمیت زیادی برخوردار است از همین رو امیدوارم که در آخرین روز ماه مبارک رمضان آمرزیده شده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری