کد خبر: 2526

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت تمام شده ی خودرو باید هم به نفع مصرف کننده، و هم به نفع تولید کننده باشد.

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، در خصوص اعلام قیمت های جدید خودرو، اظهار کرد: واقعیتی به نام هزینه تمام شده برای تولید خودرو وجود دارد؛ اما در هر صورت قیمت تمام شده ی خودرو باید هم به نفع مصرف کننده، و هم به نفع تولید کننده باشد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام رسمی قیمت های جدید خودرو، افزود: اما متاسفانه اعلام رسمی قیمت های جدید خودرو نشان دهنده ی متضرر شدن مشتریان است.

وی با تاکید به بهبود وضعیت صنعت خودرو، بیان کرد: افزایش قیمت ها باید در ازای بهبود وضعیت صنعت خودرو و کیفی سازی محصولات باشد؛ که در غیر این صورت نارضایتی مشتریان را در پی خواهد داشت.

نکو در ادامه، عنوان کرد: با توجه به دستور العملی که شورای رقابت ابلاغ کرده است؛ قیمت بعضی از خودروها با افزایش بیشتری نسبت به قیمت تعیین شده روبه رو بوده است.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر حجم تقاضای محصولات در بازار آزاد در همین حد باقی بماند خودروسازان توان پاسخگویی به آن ‌را خواهند داشت؛ اما اگر تقاضا افزایش یابد خودروسازان احتمالا نمی‌ توانند در حد لازم محصولات خود را عرضه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بازار کشش این افزایش قیمت را ندارد از این رو این افزایش قیمت بسیار زیاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری