کد خبر: 12878

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نامه رهبر معظم انقلاب در این مقطع تاریخی منشور و دستورالعمل کاری است که جوانان نیز در این مقطع باید به قرآن اتکا کنند.

 فاطمه آلیا در گفت‌و‌گو با قم خبر، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب برای جوانان اروپایی اظهارداشت: اقدام تاریخی رهبر معظم در این مقطع انقلابی سبب بیداری جوانان آزاد اندیش شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته نیز با قرائت خطبه‌ای عربی آن را به عنوان دستورالعمل و مبنای کار جوانان در کشورهای اسلامی و زمینه ساز بیداری اسلامی قرار داد.

وی با اشاره به شکست انقلاب مصر تصریح کرد: جرقه‌های بیداری اسلامی در منطقه و جهان زده شده است و گاهی اوقات عدم برنامه ریزی صحیح سبب شکست انقلاب‌ها می‌شود.

آلیا با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان تصریح کرد: نخستین جرقه‌های بیداری اسلامی از سوی امام خمینی (ره) زده شد و رهبر معظم انقلاب نیز ادامه دهنده این مسیر بوده‌اند و بیداری اسلامی نیز در آیات قرآن و روایات رسول اکرم (ص) به آن تأکید شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به پروژه استکبار ستیزی در جهان عنوان کرد: در شرایطی که جهان را از وجود اسلام می‌ترسانند رهبر معظم انقلاب در برخی از مواقع پیام‌هایی صادر می‌کند که سینه سینه منتقل می‌شود و این نشانه عطش نسل جوان برای بهره‌مندی از منویات رهبر معظم انقلاب و دین اسلام است.

به گفته وی نامه رهبر معظم انقلاب در این مقطع تاریخی منشور و دستورالعمل کاری است که جوانان نیز در این مقطع باید به قرآن اتکا کنند و درباره پیامبر اکرم (ص) نیز تحقیق کنند تا افقی روشن پیش روی آن‌ها رقم بخورد.

آلیا گفت: نقطه مقابل دین مبین اسلام اسلام آمریکایی است که با تقویت تروریزم پروری سعی در پرورش صهیونیزم مسیحی و در حال حاضر نیز سعی در خشن جلوه دادن چهره اسلام دارند که در این راستا نیز باید چهره زیبا و رئوف اسلام را به جهان نشان دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: استقبال جوانان از مطالعات اسلامی و ابراز علاقه به رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای است که می‌توان آن را هم پیام امام خمینی (ره) به گورباچف دانست که این نامه‌ها برگرفته از نامه پیامبر (ص) برای امپراتورهای آن زمان هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به مقتضیات زمان ملت‌ها و از بین آن‌ها تشنه‌ترین آن‌ها یعنی جوانان دانشگاهی را مخاطب قرار دادند و فرازهای زیادی در این پیام سبب تحول افراد می‌شود.

آلیا با اشاره به تلاش برخی از رسانه‌ها برای کم رنگ کردن نقش پیام رهبر معظم انقلاب با پر رنگ کردن خبر وفات پادشاه عربستان بیان کرد: عادت فرعون‌ها است که وقتی مصلحانی پیام می‌آوردند هیاهوی و غوغابه پا می‌کنند تا حقیقت منتشر نشود که ر این راستا نیز مرگ شاه عربستان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: برای خاموش کردن پیام رهبر معظم انقلاب خیلی دسر شده است زیرا محتوای این پیام روح و افکار انقلابی را بیدار کرده است و مبارزه با استعمار نیز آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پیام در طلیعه بهمن که ماه بیداری و سقوط دیکتارتور‌ها است سبب ایجاد تحول‌ها شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری