معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: با توجه به پیشرفت‌های سریع و گسترده‌ای که در حوزه علم و فناوری رخ می‌دهد لازم است امر آموزش کارکنان و خادمان با جدیت و نظم بیشتری دنبال شود.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید منابع انسانی این مکان مقدس امروز با حضور معاون و کارمندان اجرایی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای جلسه احمد حاجی‌زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: افراد بسیاری بودند که به برکت انقلاب اسلامی و نَفَس قدسی امام راحل متحول و اصلاح شدند. همچنین گرایش بیشتر مردم به مراسم و آیین‌های مذهبی نیز از برکات انقلاب اسلامی است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: موقعیت‌ها و مسئولیت‌ها فرصتی است که ما بتوانیم از آن به عنوان ره‌توشه آخرت خود استفاده کنیم تا در قیامت حسرت نخوریم.

حاجی‌زاده شایسته‌سالاری را یکی از دغدغه‌های جدی معاونت اجرایی عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته هنوز تا جایی که بتوان نیروهای موفق و غیرموفق را از یکدیگر تفکیک کنیم، فاصله داریم؛ هر چند محور موضوع شایسته‌سالاری و تدوین آیین نامه‌های حول این موضوع در مدیریت منابع انسانی است، اما مدیران ارشد هر بخش در این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با تأکید بر آموزش مستمر کارکنان و خادمان این مکان مقدس گفت: هر چند تلاش‌های خوبی در راستای آموزش کارکنان انجام شده اما با توجه به پیشرفت‌های سریع و گسترده‌ای که در حوزه علم و فناوری رخ می‌دهد لازم است امر آموزش کارکنان و خادمان با جدیت و نظم بیشتری دنبال شود.

حاجی‌زاده در پایان ارتقای فرهنگ سازمانی را از وظایف مدیریت منابع انسانی ذکر کرد و افزود: افزون بر تقویت روحیه قانون‌گرایی در بین کارمندان، فرهنگ‌سازمانی در مسجد جمکران باید به حدی برسد که کارکنان با اشتیاق بالا پذیرای مسئولیت‌های خود باشند و ساختار اداری این مکان مقدس به عنوان الگو به سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها ارائه شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری