کد خبر: 3315

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: مردم نیکوکار قمی مبلغ 6 میلیارد و 656 میلیون و 320 هزار ریال برای کمک به محرومان در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان اهدا کردند.

خبرگزاری فارس: کمک 6 میلیارد و 656 میلیون ریالی مردم قم به نیازمندان

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، عبدالله جلالی عصر امروز در نشست خبری ضمن تقدیر از حماسه‌ای که مردم در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان آفریدند، اظهار کرد: مبلغ 6 میلیارد و 656 میلیون و 320 هزار ریال در این ایام برای کمک به محرومان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به میزان طلاهایی که مردم برای کمک به محرومان در شب و بیست و یکم ماه مبارک رمضان اهدا کردند گفت: یک‌هزار و 604 قطعه طلا به وزن 5 کیلو و 44 گرم برای کمک به نیازمندان از سوی مردم قم اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه سکه طلا در انواع مختلف نیز در میان کمک‌های مردمی به نیازمندان وجود دارد تصریح کرد: 379 قطعه سکه طلا شامل 13 سکه تمام بهار آزادی، هفت عدد نیم‌سکه، پنج عدد ربع‌سکه، هفت عدد سکه گرمی و 302 عدد سکه طلا برای کمک به محرومان از سوی مردم قم اهدا شد.

وی با تبیین میزان طلاهایی که از سوی مردم اهدا شده است گفت: 175 حلقه النگو، 705 قطعه انگشتر، 544 قطعه گوشواره، 93 قطعه پلاک طلا و 8 زنجیر طلا برای کمک به محرومان اهدا شد.

جلالی 721 دلار را از دیگر هدایای مردمی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به نیازمندان عنوان کرد و گفت: 13 فیش عمره مفرده نیز از جمله هدایایی بود که برای کمک به نیازمندان اهدا شد.

وی با بیان اینکه در این روز برای حمایت از یتیمان و بیماران صعب‌العلاج خیران به‌عنوان حامی پیش قدم شدند، گفت: مجموع 1931 حامی، حمایت خود را از بیماران صعب‌العلاج، یتیمان و خانواده‌های عائله‌مند اعلام کردند که به‌صورت ماهانه هزینه‌ای را از یک سال تا پایان عمر برای این قشر در نظر بگیرند.

*اهدای 8 باب منزل مسکونی به محرومان قمی

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای خانواده‌هایی که گزارش زندگی آنان از سیمای نور پخش شد، اظهار کرد: تا فرا رسیدن عید سعید فطر به 8 خانواده غیر از هدایای مردمی یک باب منزل مسکونی در منطقه پردیسان در متراژ 95 تا 100 متر از زمین‌های ملکی امداد به ارزش 200 میلیون تومان اهدا می‌شود.

وی افزود: این منزل مسکونی دوخوابه است و سند شش‌دانگ به نام کودکان یتیم ثبت خواهد شد و تا 10 سال حق فروش نخواهند داشت مگر اینکه با نظر کمیته امداد به نحو احسن تبدیل شود و یک منزل در منطقه دیگری خریداری شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری