کد خبر: 15406

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قم در درمان بیماران سرپایی گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بیش از ۱۰۰۰ بیمار سرپایی در مراکز درمانی دولتی استان قم به صورت رایگان ویزیت شدند.

 محمدرضا مظفری در گفت‌وگو با قم خبر، با اشاره به آماده باش ده بیمارستان در استان قم برای ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز در استان قم اظهار داشت: ۶ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی قم و ۴ مرکز خصوصی استان در این ایام به مسافران و مردم قم خدمات ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت در استان قم هزینه‌های درمان به شکل قابل توجهی کاهش یافته است افزود: به همین دلیل تنها درمان بیماران سرپایی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ویزیت بیماران سرپایی در مراکز درمانی دولتی استان به صورت رایگان بوده است خاطر نشان کرد: بیش از هزار بیمار سرپایی در روز چهارم فروردین ماه سال ۹۴ در شش مرکز درمانی قم به صورت رایگان ویزیت شدند.

مظفری با اشاره به اینکه بیمارستان‌های تامین اجتماعی و سپاه هعلی ابن ابی طالب برای اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند گفت: این طرح به بیمارستان‌ها و مطب‌های خصوصی نیز ابلاغ شد تا در صورت تمایل پزشکان این مراکز نیز ویزیت رایگان داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پیشنهاد این کار خیرخواهانه توسط دفتر آیت الله وحید خراسانی داده شده بود افزود: در بسیاری از استان‌های کشور این خدمات در روز شهادت حضرت زهرا (س) به رایگان صورت می‌گرفت که امسال با توجه به تقارن نوروز و سالزور شهادت حضرت زهرا (س) این طرح در درمانگاه‌های دولتی استان قم نیز اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری