رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه 15 تیم گشت خودرویی در محورهای قم با تخلفات حادثه خیز برخورد می‌کنند، گفت: از جمله برنامه‌های پلیس راهور قم انجام تست اعتیاد و الکل از رانندگان متخلف است.

اردشیر جمشیدی در گفتوگو با قم خبر با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان قم نیمه سنگین است و تردد در جادههای منتهی به قم نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است اظهار داشت: رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی استان قم از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.
 
رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه فرماندهی انتظامی قم با همه توان خود در این رزمایش شرکت کرده است افزود: نیروهایی که در این رزمایش شرکت کردهاند از آموزشهای لازم برخوردار هستند و در محورهایی که امکان رخ داد حادثه بیشتری در آن وجود دارد مستقر هستند.
 
وی با اشاره به اینکه 15 تیم گشت خودرویی در محورهای قم با تخلفات حادثه خیز برخورد میکنند، گفت: از جمله برنامههای پلیس راهور قم انجام تست اعتیاد و الکل از رانندگان متخلف است.
 
جمشیدی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری معاونت بهداری به مدت 20 روز و از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان تعطیلات اجرا میشود خاطر نشان کرد: در طرح نوروزی فرماندهی انتظامی قم سه هزار نفر و در طرح پلیس راه نیز بیش از 500 نفر در محورهای مواصلاتی استان قم به عنوان نیروهای راهور حضور دارند.
 
رئیس پلیس راهور با اشاره به برنامههای پلیس راهور قم در ایام نوروز گفت: نصب بیلبوردهای ترافیکی از دیگر طرحهای اجرا شده در رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی قم است کخ در راستای ترویج فرهنگ ترافیکی رانندگان اجرا و توصیههای لازم را به آنها منتقل میکند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری