کد خبر: 11060

رئیس شورای شهر قم گفت: مشکلات به وجود آمده در مورد استعفا شهردار زیاد جدی نبود و باید در سایه تفاهم کار کنیم و از امروز شهرداری مانند گذشته به فعالیت خود می‌پردازد.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم ، ولی‌الله بیاتی صبح امروز در نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری شورای شهر قم برگزار شد با اشاره به مسائل مربوط به استعفا شهردار اظهار داشت: برای ما توفیقی است که برای ما به وجود آمده است که به مردم خدمت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه  براورده کردن نیاز مردم نعمت خداوند است افزود: خدمت به مردم در شرایط کنونی افتخار است و مردم قم مردم متمدنی  هستند و در قبل از پیروزی و بعد از آن مدافع سر سخت اسلام بوده‌اند و در همه مناسبت‌ها حضور فعال داشته‌اند.

وی با عنوان اینکه مدیران شهرداری هم باید از این خدمت گذاری شاکر باشند گفت: همه کارهایی که در این بخش‌ها انجام دهد اجر اخروی دارد و همه باید چه در شهرداری و چه در شورای شهر کمک کنند تا به 20 میلیون زائر قم و مردم آن خدمت کنیم.

بیاتی با تاکید بر اینکه علما از وضعیت و فعالیت شهرداری رضلیت دارندخاطر نشان کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور همه اعضا شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد و از شهردار هم دعوت به شرکت کردیم و شهردار هم نسبت به این موضوعات توضیحاتی را ارائه کردند.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه در جلسه دیشب فضای بسیبار خوبی به وجود آمد و همه از شهردار قم و اقدامات او در شهرداری تشکر کردند افزود: همه اعضا می‌خواستند تا استعفا شهردار به شورای شهر ارائه نشود و در خواست ما ادامه کار و خدمت بود.

وی با عنوان اینکه مدیران شهرداری هم باید در حل مسائل شهری حداکثر تلاش خود را انجام دهند افزود: مشکلات به وجود آمده زیاد جدی نبود و باید در سایه تفاهم کار کنیم و در صورت اختلافات هم اعضا شورای شهر قم که نماینده مردم شهر هستند توانایی پیگیری این مشکلات دارند و طبق قانون هم باید ما نظارت بر همه مسائل شهری داشته باشیم.

بیاتی با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات نظر شورا هم در نظر گرفته شود گفت: آمادگی داریم نقش نظارتی خود را به طور کامل انجام دهیم.

رئیس شورای شهر قم با عنوان اینکه در جلسات مختلف از نمایندگان مردم دعوت می‌کنیم و به حل مشکلات می‌پردازیم افزود: باید شورا قبل از هر کسی از موضوعات و مشکلات باخبر و مورد مشورت قرار گیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه همدلی خوبی بین اعضا شورا وجود دارد افزود: مراجع و مردم که پیگیری‌های زیادی را در مورد این موضوع داشتند و شهردار از امروز کار خود را با قوت انجام می‌دهند و خدمات خود را ارائه می‌دهد.

بیاتی با اشاره به نقش خوب خبرنگاران در پوشش اخبار جلسات شورا شهر گفت: بعضی روزنامه‌ها در انعکاس اخبار مربوط به این استعفا به شایعه پراکنی پرداختند که حرکت ناشایستی بود.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا کارنامه خوبی رابه مردم ارائه دهیم و این وظیفه ماست و اقتداری که هم اکنون داریم همه به برکت خون شهیدانی است که در انقلاب به شهادت رسیدند و درخت انقلاب هم اکنون در دست ماست و باید در مقابل شهدا سربلند باشیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری