مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی قم گفت: 11 مورد عملیات ایمن‌سازی، 11 مورد عملیات حریق و پنج مورد عملیات نجات از جمله فعالیت‌های ماموران آتش‌نشانی در 48 ساعته گذشته بوده است.

خبرگزاری فارس: انجام 27 عملیات سازمان آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته
به گزارش قم خبر , عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به عملیات سازمان آتش‌نشانی در 48 ساعته گذشته اظهار کرد: 11 مورد عملیات ایمن‌سازی، 11 مورد عملیات حریق و پنج مورد عملیات نجات از جمله فعالیت‌های ماموران آتش‌نشانی در 48 ساعته گذشته بوده است.

وی افزود: دو مورد آب افتادگی در منزل، دو مورد نشت گاز خودرو، چهار مورد بازگشایی درب خودرو، دو مورد بازگشایی درب منزل و یک مورد قطع آژیر از جمله عملیات‌های ایمن‌سازی سازمان آتش‌نشانی قم بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی قم با اشاره به عملیات‌های حریق این سازمان گفت: دو مورد حریق منزل، یک مورد حریق خودرو، یک مورد حریق در فضای سبز، دو مورد حریق پست برق، یک مورد حریق کارگاه و چهار مورد حریق ضایعات از جمله این عملیات‌ها بوده است.

جعفری تصریح کرد: یک مورد انگشتربری، یک مورد حبس در آسانسور، دو مورد محبوس شدن در منزل و یک مورد اقدام به خودکشی از جمله عملیات‌های نجات سازمان آتش‌نشانی قم در 48 ساعت گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت 11:45 روز گذشته فردی در محل پروژه منوریل قصد خودکشی داشت، گفت: متاسفانه این حادثه حواشی و شایعات بسیاری را در پی داشت که تنها دلیل این فرد برای خودکشی اختلافات خانوادگی بوده است که با همکاری ماموران امدادی این فرد از خودکشی منصرف شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری