ششمین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش‌های همگانی به منظور هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان در زمان بروز حوادث برگزار شد.

خبرگزاری فارس: ششمین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش‌های همگانی برگزار شد

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر قم، ششمین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش‌های همگانی به منظور هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان در زمان بروز حوادث و آمادگی برای اجرای مانور هفته کاهش بلایای طبیعی با حضور دبیران کارگروه‌های عملیاتی استان در محل اتاق بحران جمعیت هلال احمر برگزار شد.

حیدر داوودی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان اعضای کارگروه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

بر اساس این گزارش در ادامه با پخش کلیپی از زلزله بم موضوع آموزشی مدیریت بحران مطرح و هر یک از اعضای شرکت‌کننده میزان آمادگی و اقدامات انجام شده برای مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی را در دستگاه مربوط به خود را بیان و سپس جلسه با بحث و تبادل نظر و بیان نقطه نظرات اعضاء در خصوص مانور روستای حصارشنه ادامه پیدا کرد.

در پایان مصوب شد کارشناسان کارگروه نقطه نظرات خود را در خصوص سناریوی مانور روستای حصارشنه به صورت کتبی به این سازمان اعلام کرده و پس از جمع‌بندی به سمع و نظر مدیران استان و مدیریت بحران استانداری رسانده شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری