مدیر کل روابط عمومی استانداری قم گفت: باید با تجهیز و زیباسازی نمازخانه‌ها زمینه جذب مردم و مسافران برای شرکت در نماز جماعت فراهم شود.

خبرگزاری فارس: تجهیز و زیباسازی نمازخانه‌ها برای افزایش شرکت در نماز جماعت

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی استانداری قم جلسه کارگروه مدیریتی، تمهیدی ستاد اقامه نماز استان قم در راستای بررسی وضعیت اعتلای فرهنگ نماز در مجامع عمومی و نمازخانه‌های بین راهی برگزار شد.

سید رضا طباطبایی، مدیر کل روابط عمومی استانداری قم در جلسه کارگروه مدیریتی، تمهیدی ستاد اقامه نماز استان قم که به ریاست حجت‌الاسلام احسانی برگزار شد طی سخنانی اهمیت ترویج فرهنگ نماز در مجامع عمومی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به زائرپذیری استان قم تصریح کرد: باید با تجهیز و زیباسازی نمازخانه‌ها زمینه جذب مردم و مسافران برای شرکت در نماز جماعت را فراهم کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم همچنین با بیان اینکه نظرات مردم در راستای اعتلای فرهنگ نماز در استان راهگشا خواهد بود خاطرنشان کرد: در این راستا پیشنهادات مردم شریف استان را دریافت خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به تاکید استاندار قم مبنی بر ضرورت حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: این موضوع در شورای فرهنگ عمومی پیگیری خواهد شد.

شایان ذکر است نمایندگان شهرداری قم، حمل و نقل و پایانه‌ها، اوقاف و امور خیریه، و میراث فرهنگی و گردشگری به بیان گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری