کد خبر: 15713

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم:

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی در قم خبرداد.

خدیجه نورایی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی در قم اظهارداشت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی به مدت دو روز در ساختمان جهاد کشاورزی واقع در بلوار غدیر برپا می شود.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در امور بانوان افزود: بانوان تولید کننده از بخش‌های مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و محصولات فرآوری شده خود را برای عرضه به این نمایشگاه آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان تولید کننده از بخش‌های مختلف استان قم در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، افزود: عرقیات سنتی، محصولات لبنی، میوه‌های خشک، صنایع دستی، رب انار، آبغوره، عسل و... محصولاتی است که توسط بانوان تولید کننده روستایی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های زنان روستایی و حمایت از آنان می‌باشد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان قم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه تسهیلات و برگزاری نمایشگاه جهت عرضه محصولات، حمایت‌های لازم را از بانوان تولید کننده روستایی به عمل می‌آورد.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های مرکز رشد و توسعه کارآفرینی سازمان جهاد کشاورزی استان قم اشاره کرد و گفت: بانوان روستایی که صاحب ایده بودند در این مرکز ثبت نام نموده و با گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف، ایده‌های خود را عملیاتی و به تولید رساندند.

نورایی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی بر اساس نیازسنجی که در بخش‌ها انجام می‌شود و متناسب با پتانسیل‌های موجود در آن بخش، برگزار می‌شود و بانوان روستایی پس از شرکت در این کلاس‌های آموزشی، ایده‌های خود را به تولید می‌رسانند.

وی گفت: در این نمایشگاه از همین بانوان تولیدکننده که ایده‌های خود را به تولید رسانده‌اند دعوت کرده‌ایم تا محصولات خود را عرضه کنند.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در امور بانوان اضافه کرد: خانم ظهیری مشاور استاندار در امور بانوان از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد و در شورای مشورتی بانوان سازمان جهاد کشاورزی شرکت کرد.

گفتنی است، این نمایشگاه به همت امور زنان مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان قم برپا شده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری