کد خبر: 7700

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: اقدام هاشم بیک‌زاده خداپسندانه بود و او با نشان دادن پلاک یک شهید ثابت کرد فوتبال فقط مادیات نیست.

به گزارش قم خبر ؛ داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حرکت هاشم بیک‌زاده پس از گلزنی به تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: اقدام ارزشمندی که این بازیکن تیم استقلال انجام داد حرکتی معرفتی و نشان‌دهنده فهم این بازیکن بود و تربیت بالای خانوادگی مدافع استقلال را نشان داد. او به ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و از نظر سازمان بسیج ورزشکاران حرکتی ماندگار در لیگ برتر بود.

وی تاکید کرد: اینکه یک ملی‌پوش دفاع مقدس را یک نماد ارزشی و همت بالا بداند و جان‌فشانی رزمندگان را به تماشاگران و بینندگان تلویزیونی یادآوری کند نشان‌دهنده این است که جوانان ما همه چیز را به خوبی می‌فهمند و قدردان زحمات آنان هستند. این حرکت زمانی ارزشمند می‌شود که می‌بینیم در هفته دفاع مقدس هستیم و مدافع استقلال با نشان دادن پلاک یک رزمنده یادآور شهدای گمنام می‌شود هرچند بیک‌زاده با آن حرکت قوانین فوتبال را رعایت نکرد ولی برنده اخلاق شد و مطمئنا این حرکت او سرلوحه کار ورزشکاران ما قرار می‌گیرد.

آذرنوش با تقدیر از هاشم بیک‌زاد به خاطر حرکتش بعد از گلزنی به ذوب‌‌آهن تاکید کرد: اقدام این بازیکن تیم استقلال خداپسندانه است و جای تقدیر دارد و مطمئن باشید سازمان بسیج ورزشکاران به خاطر این حرکت بیک‌زاده از او تجلیل به عمل خواهد آورد و انشالله از این پس شاهد رفتارهای خوب و نه رفتارهای بد باشیم و امیدوارم سایر بازیکنان نیز از این اقدام بیک‌زاده الگو بگیرند چون این بازیکن نشان داد فوتبال فقط مادیات و پول نیست و ارزش‌های اخلاقی در آن در اولویت قرار دارد.

به گزارش فارس، هاشم بیک‌زاده بعد از گلزنی به تیم فوتبال ذوب‌آهن پلاک یک رزمنده را از گردنش درآورد و به تماشاگران حاضر در ورزشگاه نشان داد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری