کد خبر: 7229

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 21 هزار همکار فرهنگی که 14 هزار و 800 نفر از آنها در امر تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند در قم حضور دارند.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، حمیدرضا شیخ‌الاسلام عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید اظهار کرد: 21 هزار همکار فرهنگی که 14 هزار و 800 نفر از آنها در امر تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند در قم حضور دارند؛ امسال همچنین 220 هزار نفر از دانش‌آموزان قمی به مدرسه خواهند رفت.

وی افزود: تا سال گذشته 1301 مدرسه در قم وجود داشت که امسال 10 مدرسه دیگر به این رقم اضافه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در پروژه مهر تحصیلی امسال 250 مدرسه دخیل خواهند بود، گفت: 40 هزار دانش‌آموزان قمی صبح فردا از سوی کاروان بزرگ پروژه مهر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی فرهنگی در قم وجود دارد به طوری که در مقطع ابتدایی به 1029 معلم نیاز داریم ولی در قم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و سامان‌دهی نیروی انسانی سعی در کاهش مشکلات و کمبودها داشته‌ایم.

شیخ‌الاسلام با اشاره به وجود چهار منطقه آموزش و پرورش در قم و همچنین مناطقی در بخش‌های مختلف استان خاطرنشان کرد: استفاده از بیانات مراجع تقلید و علمای حوزوی تاثیرگذاری گسترده‌ای بر روی تمام مدیران و پرسنل مناطق مختلف آموزش و پرورش دارد و سبب می‌شود حرکتی جدید و فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت به وجود بیاید.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که در حد توان برای توسعه تعلیم و تعلم و پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی مفید فایده باشیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری