محفل معنوی هشت شب با شهدا با عنوان «مشق عشق» به همت پایگاه شهدای آذر همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در بوستان شهدای ناصردیوان قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، دومین محفل مشق عشق، با همت پایگاه بسیج شهدای آذر حوزه چهار شهید ورزنده و با همکاری نهادها و سازمان‌هایی چون آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، شرکت آب و فاضلاب، شرکت برق، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، نیروی انتظامی، شهرداری قم، انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغی استان قم و... برگزار می‌شود.

در این مراسم شخصیت‌ها و سخنرانان استانی و کشوری و راویان دفاع مقدس به ایراد سخن خواهند پرداختند. همچنین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای، اجرای تئاتر خیابانی، نور افشانی، خاطره‌گویی، اجرای حرکات نمایشی راپل(کار در ارتفاع) و برگزاری مسابقه حضوری همراه با اهدای جایزه بخش‌هایی از مراسم مشق عشق خواهد بود.

این مراسم از اول مهر به مدت هشت شب هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه در خیابان آذر، بوستان شهدای ناصر دیوان، حدفاصل بیمارستان نکویی و پمپ بنزین پذیرای ارادتمندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری