کد خبر: 67

تولیت مسجد مقدس جمکران:

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: آزادسازی خرمشهر به ما درس داد تا زمانی که به خداوند متعال متکی باشیم و بر اساس رهنمودهای قرآن کریم و رهبری نظام اسلامی در برابر مستکبران عالم مقاومت کنیم، در تمام صحنه‌ها پیروز می‌شویم.

به گزارش قم خبر و به نقل از روابط عمومی مسجد جمکران، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امروز در نشست ستاد نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران که با حضور معاونین و مدیران ارشد این مکان مقدس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله سوم خرداد سالروز آزدسازی خرمشهر اظهار کرد: امام خمینی (رحمت الله علیه) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»؛ این جمله یک دنیا معنا با خود همراه دارد.
 

وی افزود: طبق آیه شریفه قرآن کریم آنگاه که ما در همه عرصه‌ها به خدای متعال تکیه کنیم از پس تمام ابرقدرت‌ها بر می‌آیییم.

تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن یادآوری جماسه ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: در آن جنگ نابرابر تمام دنیای استکبار به حمایت از صدام پرداختند، ولی ملت ایران با مقاومت و پیروی از ولایت همه آن‌ها را شکست و وعده حتمی خداوند متعال محقق شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحمیان با تأکید بر اینکه امروز باید از مسئله آزادسازی خرمشهر و جمله امام راحل درس بگیریم تصریح کرد: این واقعه تاریخی به ما درس داد تا زمانی که به خداوند متعال متکی باشیم و بر اساس رهنمودهای قرآن کریم و رهبری نظام اسلامی در برابر مستکبران عالم مقاومت کنیم در تمام صحنه‌ها پیروز می‌شویم و به به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی همه ابرقدت‌ها را به خاک ذلت می‌کشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: امام راحل به ما درس دادن که مماشات با دشمنان دستاوردی جز پرمدعا و جری شدن آنان و ذلت ما پیامدی همراه ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری