کد خبر: 4812

مسئول اردویی راهیان نور سپاه قم:

مسئول اردویی راهیان نور سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم گفت: تا امروز ۶۰۰ نفر به جبهه غرب اعزام شده‌اند و پیش بینی می‌کنیم که تا پایان تابستان ۳۰۰۰ هزار نفر از قم به جبهه غرب اعزام بشوند.

راهیان نور غرب-بازی دراز

به گزارش قم خبر ، ستار احمدوند در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به کاروان هایی  که توسط این سازمان به جبهه غرب اعزام شده اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به جبهه غرب کشور به صورت رسمی از اردیبهشت ماه شروع شد و اولین کاروانی که از قم اعزام شد 5 اردیبهشت ماه بود.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم  با اشاره به محل اعزام کاروان هایی که از قم به جبهه غرب می روند افزود: سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه محل اعزام کاروان هایی است که ما به جبهه غرب می فرستیم.

ستار احمدوند خاطر نشان کرد: برنامه ما این است تا یک روز در میان اعزام را داشته باشیم و این اعزام ها تا 22 شهریورماه ادامه دارد تا  امروز 600 نفر به جبهه غرب اعزام شده اند و پیش بینی می کنیم که تا پایان تابستان بین 2500 الی 3000 هزار نفر به جبهه غرب اعزام بشوند.

وی درباره با اقشاری که به جبهه غرب ازاستان  قم اعزام می شوند عنوان کرد: از همه قشری در این کاروان ها شرکت می کنند و زیارت گاه هایی که ما برای کاروان ها در نظر گرفته ایم سرپل ذهاب، محل سقوط هواپیمای شهید شیرودی، گیلانغرب، عملیات مرصاد، شهرپاوه می باشد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری