کد خبر: 9926

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران:

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: مذاکرات هسته‌ای دستاورد رضایت بخشی برای ایران نداشته است و تفاوتی هم ندارد که کدام حزب سیاسی روی کار بیاید و زمام جامعه را در دست داشته باشد.

محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به پیروزی جمهوری خواهان آمریکا و اثر آن بر پرونده هسته‌ای ایران، اظهار کرد: پیروزی دموکرات یا جمهوری‌خواهان آمریکا هیچ تاثیر مثبت و روشنی در روند مذاکرات ایران و 5+1 ندارد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با اشاره به رفتار آمریکا با ایران، افزود: در برخورد و رفتار جمهوری خواهان با ایران تفاوتی با رفتار دمکراتیک با ایران نیست و دشمنی آمریکا با ایران ریشه‌دار است و هیچ و حزب و گروهی هم این عنادورزی را کمتر نمی‌کند.

وی با اشاره به نگاه برخی از افراد جامعه به آمریکا و احزاب سیاسی موجود در آن دولت، تصریح کرد: این‌که دموکرات‌ها بهتر از جمهوری خواهان هستند تخیلات آدم‌هایی است که هیچ بهره‌ای از واقعیت‌های جامعه نبرده‌اند و به سیاست به شکل تخیلی نگاه می‌کنند، زیرا جمهوری خواهان در برخورد شدید و خصمانه با ایران ذره‌ای تردید نداشته‌اند.

کوشکی با اشاره به دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای برای ایران، بیان کرد: این مذاکرات دستاورد رضایت بخشی برای ایران نداشته است و تفاوتی هم ندارد که کدام حزب سیاسی روی کار بیاید و زمام جامعه را در دست داشته باشد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: برخی از افراد مدعی هستند که مذاکره سبب شده است تا ما حقانیت خودمان را به دنیا ثابت کنیم که این افراد نیز باید توجه داشته باشند که رسانه‌های جهان به دست غرب اداره می‌شود و به‌راحتی می‌توانند با انتشار اخبار نگرش جامعه را به سمت منافع خودشان هدایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری