کد خبر: 9854

نماينده مجلس شوراي اسلامي:

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل یزید زمان ماهستند و باید در برابر آن ها ایستادگی کرد.

مهدی کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به واقعه عاشورا و اهمیت شناخت یزید زمان اظهار کرد: ملت ما باید با الگوگیری از واقعه عاشورا دشمنان خود و یزید زمان خود را بشناسند.

 

کوچک زاده با اشاره به سخن امام خمینی(ره) افزود: جمله پر مغز هر روز عاشورا و همه زمین ها کربلا است نشان دهنده اهمیت واقعه عاشورا است باید اهمیت واقعه عاشورا را درک کرد و آن را برای همه تبیین کرد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جبهه حق و باطل در هر زمانی وجود دارد و انسان ها باید با بصیرت خود حق و باطل را از هم تشخیص بدهند .

 

عضو جبهه پایداری با اشاره به واقعه کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین(ع) عنوان کرد: در حادثه کربلا امام حسین(ع) مظهر حق بود  و در برابر ایشان جریان باطلی وجود داشت که یزید سردمدار آن بود.

 

وی با تصریح بر این که باید یزید زمان خود را بشناسیم اظهار کرد: آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل یزید زمان ماهستند و باید در برابر آن ها ایستادگی کرد.

 

کوچک زاده گفت: برخی از مسئولان حرف های دو پهلو و نسنجیده می زنند که سبب انحراف در جامعه می شود و ایجاد دلسردی در میان مردم است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حادثه عاشورا برای شیعیان درس است و باید سعی کنیم  ادامه دهنده مکتب حسینی باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری