کد خبر: 9130

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی کیفیت بنزین تولید داخل در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است فردا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این جلسه حضور یابد.

به گزارش قم خبر ؛ حسین آذین سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از بررسی کیفیت بنزین تولید تولید داخل در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این موضوع فردا با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و یکی از معاونان وزارت نفت در این کمیسیون بررسی شود.

وی افزود: قرار است در این جلسه موضوع آلاینده بودن و یا آلاینده نبودن سوخت‌های تولید داخل و به خصوص بنزین با حضور تمامی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و سازمان محیط زیست و دستگاه‌های مربوطه نیز مستندات‌شان را ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: قرار است در این جلسه علاوه بر ابتکار، سعیدی‌مقدم معاون وزیر نفت و رئیس سازمان پتروشیمی، دو تن از اعضای کمیسیون‌های بهداشت و انرژی مجلس، نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس، نماینده سازمان بازرسی کل کشور و نیز مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا نیز حضور داشته باشند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری