کد خبر: 6624

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر از برگزاری انتخابات کمیسیون‌های شورای شهر تهران تا یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی بنده این است که تغییرات زیادی در کمیسیون‌ها نخواهیم داشت.

به گزارش قم خبر ؛ پرویز سروری در گفت‌‌وگو با تسنیم،‌ درباره تغییر رؤسای کمیسیون‌های ۶ گانه شورای شهر تهران، اظهار داشت: فرمی بین نمایندگان توزیع شده که آنها در صورت تمایل برای تغییر در کمیسیون‌‌ها آن را پر کنند احتمالا سه شنبه‌ یا یکشنبه هفته آینده انتخابات کمیسیون‌ها برگزار می‌شود و افراد کمیسیون‌ها مشخص می‌شوند.

وی درباره تغییرات احتمالی ترکیب کمیسیون‌ها، گفت: بنده مطلع نیستم چه مقدار تمایل برای جا به جایی وجود دارد بنابراین نمی‌توانم بگویم چه مقدار تغییرات ایجاد می‌شود اما اساساً فکر می‌‌کنم این تغییرات باید حداقل ممکن باشد چراکه یک سال از فعالیت‌ کمیسیون‌ها گذشته و اگر اعضای شورا بخواهند کمیسیون خود را تغییر دهند فرصت زیادی برای تطبیق آنها با کمیسیون جدید نیاز است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اکثر کمیسیون‌ها بر اساس تخصص اعضا شکل گرفته است،‌تصریح کرد: بنده احتمال تغییر زیادی در کمیسیون‌‌ها نمی‌دهم و امیدواریم اعضای شورا این مضوع را مورد توجه قرار دهند که تغییرات کندی کار کمیسیون‌ها را هم در پی خواهد داشت ولی به طور کلی همه اینها به نقطه نظرات نمایندگان بستگی دارد و پیش بینی بنده این است که تغییرات زیادی در کمیسیون‌ها به وجود نمی‌آید.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای ریاست کمیسیون نظارت کاندیدا خواهید شد یا خیر،‌ گفت: بله، اگر نمایندگان صلاح بدانند، کاندیدا خواهم شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری