کد خبر: 50

معاون حقوقی رئیس جمهور:

معاون حقوقی رئیس جمهور در قم گفت: بیمه همگانی یکی از قدم‌های مثبتی است که اگر در جامعه محقق شود؛ یک گام بزرگ در زمینه تحقق امنیت درمانی و رفاه اجتماعی است.

به گزارش قم خبر، الهام امین‌زاده در حاشیه سفر به قم، با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای تحقق شعارعدالت در جامعه اظهار کرد: من به عنوان معاون حقوقی کابینه ریاست جمهوری همیشه شاهد تلاش‌های شبانه روزی همکارانم هستم.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به تلاش مسئولان برای رفاه مردم، افزود: وزاری دولت گاهی اوقات تا پاسی از شب مشغول بررسی منابع موجود هستند تا بتوانند بر اساس آن رفاه را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره اهمیت رفاه در جامعه، تصریح کرد: رفاه و امنیت از مهم‌ترین مسائلی است که آرزوی هر دولت تحقق آن است که دولت تدبیر و امید نیز سعی در عملیاتی کردن این شعار‌ها در جامعه دارد.

امین‌زاده با اشاره با اشاره به شعار‌های دولت یازدهم، عنوان کرد: شعار رفاه، آزادی و عدالت از جمله شعارهایی است که دولت برای تحقق آن در جامعه تلاش می‌کند و تحقق این مسئله نیازمند تلاش و زمان است.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به تلاش‌های ۹ ماهه دولت، تاکید کرد: تلاش‌های دولت در زمینه اقتصاد در این ۹ماه تلاش‌های پیگیر و خوبی بوده است و بازخورد خوبی نیز در جامعه داشته است.

وی با اشاره تلاش دولت در زمینه بهداشت، گفت: من در مجلس هفتم نیزتلاش بسیاری داشتم که بیمه همگانی برای مردم به وجود بیاید و مردم از دارویی با قیمت پایین استفاده کنند، اما در این دولت با تلاش‌های وزارت رفاه سعی در تحقق بیمه همگانی شده زیرا این بیمه از اولویت‌های رئیس جمهوری است.

امین‌زاده با اشاره مزایای بیمه همگانی، خاطرنشان کرد: بیمه همگانی یکی از قدم‌های مثبتی است که اگر در جامعه محقق شود؛ یک گام بزرگ در زمینه تحقق امنیت درمانی و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری