کد خبر: 4909

فرماندار بروجرد گفت: پس لرزهای استان ایلام تاکنون ادامه داشته به‌طوری که این پس لرزه‌ها شهرهای استان لرستان از جمله شهرستان بروجرد را لرزانده‌ است.

به گزارش قم خبر ، رضا آریایی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهارکرد: جلسه مدیریت بحران در شهرهای همجوار استان لرستان برگزارشد و همه دستگاهای اجرایی از آمادگی لازم در برابر این حادثه غیرمترقبه برخوردار هستند.

وی افزود: به دلیل حادثه خیز بودن استان لرستان در مسیر زلزله و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته این استان در اثر زلزله که بزرگترین زلزله آن مربوط به سال۱۳۸۵ که درشهرستان بروجرد به وقوع پیوست، همواره از آمادگی کامل برخوردار است.

آریایی تصریح کرد: پس لرزهای استان ایلام تاکنون ادامه داشته به ‌طوری که این پس لرزه‌ها شهرهای استان لرستان از جمله شهرستان بروجرد را دوباره لرزانده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه لرستان با اشاره به اینکه شهرستان‌های کوهدشت و پلدختر در ۱۲۰ کیلومتر استان ایلام قرار دارند، خاطرنشان کرد: کامیون‌هایی را شامل موادغذایی، چادر و موادضروری برای مردم زلزله زده استان ایلام آماده کرده‌ایم که با درخواست وزارت کشور و استاندار ایلام آن‌ها را با سرعت کامل دراختیار هموطنان ایلامی قرار می دهیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری