کد خبر: 3156

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: افرادی که هنوز موفق به ثبت نام در طرح بیمه سلامت نشده‌اند، مدارک خود را برای ثبت نام به دفاتر پشخوان تحویل بدهند.

به گزارش قم خبر ، سیدمهدی میرشاه‌ولد در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه هم اکنون حدود ۶ میلیون نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی (امید) ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: فرآیند چاپ و توزیع دفاتر نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال انجام است به طوری که حدود ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار دفترچه‌ چاپ و توزیع شده است.


وی تصریح کرد:‌ از روز گذشته و با توجه به درخواست متقاضیان، اقدام جدیدی از سوی سازمان بیمه سلامت برای رفع مشکلات افرادی که تا الان نتوانسته‌اند در سامانه ثبت نام کنند صورت گرفته است.

میرشاه‌ولد خاطر نشان کرد: افرادی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و ارائه مدارک اقدام به ثبت‌نام کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی اظهار داشت: بیمه شدگان طرح ایرانیان که دفاتر آنها فاقد اعتبار بوده و یا افرادی که از روستاها به شهرهای بزرگ منتقل شده‌اند از جمله افرادی هستند که می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدامات لازم را برای ثبت‌نام انجام دهند.

وی اضافه کرد: از روز گذشته کار جدیدی نیز برای تمامی کارکنان بیمه شده دولت انجام شده است که این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی بیمه همگانی اطلاعات بیمه شده خود را کامل کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری