کد خبر: 3143

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی ادامه سکوت مجامع بین المللی در برابر حملات وحشیانه علیه فلسطینیان ساکن غزه و همراهی کشورهای هم پیمان تل آویو با این حملات، از حمایت های بی دریغ باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا برای حمله به غزه تشکر کرد.

به گزارش قم خبر به نقل از ایرنا، این در حالی است که با گذشت دو هفته از حمله رژیم صهیونیستی به غزه دست کم ۴۷۶ نفر از جمله ۱۱۲ کودک و ۴۰ زن به شهادت رسیده اند.


این حمله اما از سوی ملت های مسلمان و آزاده جهان به شدت محکوم شده و انزجار آنان نسبت به رفتار وحشیانه و غیر انسانی صهیونیست ها را برانگیخته است.

نتانیاهو روز یکشنبه با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه گفت: عملیات پیچیده، فشرده وعمیقی که ما در داخل غزه انجام می دهیم از حمایت بین المللی برخوردار است. حمایت جامعه بین الملل از عملیاتی که در حال حاضر ارتش اسرائیل انجام می دهد، بسیار بالا است.

وی از سوی دیگر گفت: من در تماس با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از وی به خاطر حمایت هایش از اسرائیل تشکر کردم.

مقام های غربی به ویژه آمریکایی در توجیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه از آن به عنوان حق این رژیم برای دفاع از خود در برابر تروریسم یاد کرده اند.

جان کری با نادیده گرفتن خواسته های فلسطینیان از جمله پایان محاصره غزه و برقراری آتش بس پایدار و آزادی اسرای فلسطینی، درموضعی ریاکارانه مدعی کارشکنی حماس در این زمینه شد و گفت: حماس باید این مسئله را بداند که آمریکا از ابتکار مصر برای آتش بس حمایت می کند و ما در تلاش برای برقراری آتش بسی عادلانه هستیم.

این در حالی است که مذاکرات سازش که چندی پیش با نظارت آمریکا آغاز شده بود درپی اقدامات رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق مشروع فلسطینان به شکست انجامید و توافق اخیر میان گروه های فلسطینی باعث نگرانی صهیونیست ها شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری