کد خبر: 2935

آیت‏‌‏الله مکارم ‌شیرازی:

یکی از مراجع عظام تقلید در بیانیه‏‌‏ای اعلام کرد: سزاوار است روز جمعه بعد از نماز پربرکت این روز، کشور ما نیز یکپارچه به خروش ضد جنایات رژیم صهیونیستی برآید و ثابت کنیم این بار نیز بازنده اصلى این رژیم است.

خبرگزاری فارس: ‌ملت ایران یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی به پا خیزد

به گزارش قم خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی، این مرجع تقلید در دفاع از مردم مظلوم غزه در برابر هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرده که در متن آن آمده است: شور و غوغایى در جهان بر ضد رژیم صهیونیستی متجاوز و خونخوار برپا شده و با وجود سکوت مرگبار حامیان آن به ویژه آمریکا و عده‌اى از سران کشورهاى عربى، سیل اعتراضات مردمى به سوى رژیم صهیونیستی غاصب سرازیر شده است؛ کشتن مردم بى‌دفاع غزه به ویژه کودکان و تخریب منازل آنان را شدیدآ محکوم مى‌کنند.

در بخشی دیگر از این بیانیه تصریح شده است: این هجوم وحشیانه بار دیگر ماهیت رژیم صهیونیستی و نیات حامیان او را مخصوصا آمریکا و بعضى از سران کشورهاى عربى را آشکار ساخت و داغ ننگى بر پیشانى آنها نهاد. در این میان جالب این است که سرکرده تروریست‌ها در عراق مى‌گوید من کار به اسرائیل ندارم وظیفه من فقط کشتن تمام مسلمانانى است که با ما بیعت نکنند و از اینجا نظریه کسانى که مى‌گویند این زائده شرور، ساخته و پرداخته اسرائیل است ثابت مى‌شود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: عجیب این است که سه نفر اسرائیلى کشته شدند که معلوم نیست قاتل آنها چه کسى بوده، آمریکا فوراً آن را محکوم کرد، اما بیش از 200 نفر فلسطینى شهید و بیش از هزار نفر مجروح شدند که بسیارى از آنها کودکان بودند، نه تنها آمریکا و اتحادیه اروپا و حامیان عرب آنها، آن را محکوم نکردند، بلکه قولا یا عملا آن را تأیید کردند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: سزاوار است روز جمعه بعد از نماز پربرکت این روز، کشور ما نیز یکپارچه به خروش برضد جنایات اسرائیل آید و ثابت کنیم که این بار نیز بازنده اصلى اسرائیل است که باید طعم تلخ شکست را توأم با منفوریت در سراسر جهان بچشد. خداوند حامیان اسرائیل را که از او دفاع مى‌کند و در برابر کشتار فلسطینى‌ها که اکثریت قاطع آنها از اهل سنت هستند، سکوت دارند از این خواب شیطانى غفلت بیدار کند تا این راه ضلالت را رها کرده به صفوف مسلمین بپیوندند و در برابر جنایات اسرائیل و جهان‌خواران بایستند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری