کد خبر: 2805

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از راه اندازی مرکز خرید لباسهای ایرانی اسلامی با بیش از ۲۵۰ فروشگاه حداکثر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش قم خبر به نقل از مهر، حمید قبادی گفت: خوشبختانه هم‌اکنون اتفاق خوبی در زمینه مد و لباس رخ داده است و آن تلفیق مد و لباس اسلامی با عفاف و حجاب است و خوشبختانه فعالیتهای اخیر نشان می‌دهد که اگر بخواهیم جامعه باحجابی داشته باشیم باید به حجاب و عفاف بیشتر بپردازیم.


وی ادامه داد: تا پایان سال جاری ۲۵۰ فروشگاه عرضه لباسهای اسلامی در مرکز شهر تهران در خیابان ولی عصر(عج) تقاطع خیابان طالقانی افتتاح می‌شود.

قبادی در خصوص راه‌اندازی اینچنین مراکز در سایر استانها، گفت: جلساتی را با برخی از نمایندگان استانها داشتیم که طرح‌های خود را برای راه‌اندازی مراکز جدید ارائه دهند و طراحانی نیز که مایل هستند با رعایت اصول اسلامی و ایرانی طرحهای خود را برای ارائه در این فروشگاهها عرضه کنند، ما آمادگی خود را برای همکاری با آنها اعلام می‌کنیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: اگر امکانات عرضه برای بسیاری از فروشگاه‌ها ایجاد شود ما می‌توانیم فروشگاههای خوب دیگری را نیز داشته باشیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری