کد خبر: 2568

شهردار منطقه یک قم عنوان کرد

شهردار منطقه یک قم گفت: نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی که در خط انقلاب حرکت می‌کنند باید پایگاه‌های مقاومت بسیج را در راستای بصیرت‌افزایی مردم همیاری کنند.

خبرگزاری فارس: لزوم همیاری با پایگاه‌های بسیج در راستای بصیرت‌افزایی مردم
به گزارش قم خبر ، علی‌اکبر قلیچ در حاشیه نمایشگاه «رهایی از بند دجال واره» در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به تهاجمات مختلف دشمن در زمینه فرهنگی اظهار کرد: امروز پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج با تمام توان خود در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن با پشتوانه‌های مالی بسیار از ابزارهای مختلف در تهاجم فرهنگی استفاده می‌کند تا بتواند به خانواده‌ها ما نفوذ کند، پایگاه‌های بسیج نیز برای مقابله با دشمن باید ظرفیت مناسبی را در اختیار داشته باشند.

شهردار منطقه یک قم به تاثیرات برگزاری نمایشگاه رهایی از بند دجال واره اشاره کرد و گفت: ما باید این اقدامات فرهنگی را در سطح استان گسترش دهیم و با دجال‌واره که ابزار تهاجم فرهنگی دشمن است به مقابله بپردازیم.

قلیچ آگاه‌سازی و بصیرت افزایی مردم نسبت به نقشه‌های پلیدانه دشمن را از راهکارهای مقابله با دشمن برشمرد و ابراز کرد: نمایشگاه‌ها و همایش‌های بصیرتی در آگاه‌سازی مردم تاثیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: نهادها و ارگان‌های فرهنگی که در خط آرمان‌های انقلاب در حال فعالیت هستند باید پایگاه‌های مقاومت بسیج را در راستای بصیرت افزایی و آگاه‌بخشی مردم همیاری کنند.

این مسئول بازی‌های رایانه‌ای را مخرب افکار عمومی خواند و بیان کرد: دشمن بر اساس اهداف ناپسند خود به طراحی این بازی‌های کامپیوتری برای تخریب افکار فرزندان و نوجوانان این مملکت اسلامی اقدام کرده است.

وی جوانان را سرمایه‌های بزرگ حکومت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به اهمیت این سرمایه در کشور ما پی‌برده و تمام اهداف خود را برای آسیب رساندن بر روی این قشر متمرکز کرده‌اند.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به اقدامات تبلیغی دشمن در زمینه جنگ نرم و نفوذ در افکار مردم یادآور شد: این راهکار برای دشمن بسیار کاربرد دارد و اگر امروز ما نسبت به آن غافل باشیم به دنبال آن آسیب‌های اجتماعی آن را در جامعه شاهد خواهیم بود.

قلیچ با بیان برخی از آسیب‌های اجتماعی ابراز کرد: دجال واره‌ها نقش بسیاری در نفوذ به افکار مردم و رواج آسیب‌های اجتماعی در کشور دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با هم‌پوشانی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم همانند جنگ‌هایی که 30 سال اخیر در زمینه‌های مختلف دشته‌ایم در زمینه جنگ نرم نیز بر استکبار جهانی غلبه کنیم.

قلیچ بیان کرد: شهرداری منطقه یک قم از هیچ اقدامی برای مقابله با دشمن در زمینه جنگ نرم و همیاری با پایگاه‌ها بسیج دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری