کد خبر: 2232

از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

سی و دومین گردهمایی ائمه جماعات مساجد استان قم با حضور عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه این استان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: گردهمایی ائمه جماعات مساجد استان قم برگزار شد
به گزارش قم خبر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی شنبه‌شب در سی و دومین همایش ائمه جماعات مساجد استان قم که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اهمیت توجه به نقش مخرب شبکه‌‌‌های ماهواره‌‌‌ای در تخریب پایه‌های اعتقادی جامعه، اظهار داشت: صدا و سیما با پخش برنامه‌هایی نظیر سمت خدا و برنامه‌های تبلیغی دینی در رسانه ملی با اینگونه تهاجمات دشمن مقابله کند.

وی بر لزوم اتحاد جوامع اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: امروز شاهد وحشی‌رین جنایات در عراق هستیم و اگر ملت‌ها متحد باشند امکان ندارد تروریست‌ها بتوانند جهان اسلام را درگیر خود کنند.

آیت‌‌الله نجم‌الدین طبسی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز که سخنران دیگر این مراسم بود با بیان برخی از جنایات گروهک تکفیری داعش و سنگدلی آنان در کشتار خانواده‌‌ها و فرزندان، عنوان کرد: پشت نقاب داعش یهود و یهودیت است که برای انتقام از امت اسلامی پا به میدان جنگ گذاشته است.

وی با اشاره به بحران‌‌‌های کشور‌‌‌های اسلامی سوریه و عراق، متذکر شد: یهود برای انتقام از امت اسلامی به میدان آمده و هر چقدر زمان را برای مقابله با آنان از دست دهیم، غفلت کرده‌‌ایم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری