کد خبر: 1655

بیل کلینتون فاش کرد که خانواده‌اش با چندین میلیون دلار بدهی، کاخ سفید را ترک کرده است و نه تنها پولدار نیستند، بلکه سال ۲۰۰۱ به طور کامل ورشکست بوده اند.

به گزارش قم خبر به نقل از شبکه خبر، بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین آمریکا ضمن دفاع از تعهدات هیلاری کلینتون همسرش و وزیر امور خارجه پیشین این کشور به فقرا و تلاش برای مردم آمریکا، درباره دارایی‌های شخصی خانواده‌ اش گفت: وقتی کاخ سفید را ترک کردیم مشکلات اقتصادی بسیار و چندین میلیون دلار بدهی داشتیم.

هیلاری کلینتون اوایل این ماه میلادی به شبکه ای بی سی گفت: ما پس از ترک کاخ سفید در سال ۲۰۰۱ به طورکامل ورشکسته بودیم و پولدار نیستیم.

بیل کلینتون درباره وضعیت پیشین مالی خانواده خود گفت: این مساله حقیقت دارد که ما میلیون ها دلار بدهکار بودیم، همسرم برای کاهش فقر تلاش کرده است.

هیلاری کلینتون در خانواده‌ ای ثروتمند بزرگ نشده و از سال ۲۰۱۳ که وزارت امور خارجه را ترک کرده چندین سخنرانی ایراد کرده که ۲۵۰ هزار دلار تاکنون از این راه به دست آورده است. این زوج دو واحد مسکونی یکی در واشنگتن و یکی در نیویورک دارند.

سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان گفت: هیلاری خودش را به عنوان فردی که از نظر مالی در سطح متوسط است و در میان مردم قرار دارد توصیف می‌کند اما اظهارات اخیر نشان می‌دهد که او چقدر دور از دسترس است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری