کد خبر: 13682

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: تابلوهای عنایت آمریکایی نه تنها به ضرر تیم مذاکره کننده نیست بلکه قدرت چانه زنی آن ها را افزایش می دهد.

به گزارش قم خبر،  مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز نصب تابلوهای عنایت آمریکایی را بیانگر اعتقاد مردم و رهبر معظم انقلاب به دولت آمریکا دانست و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اظهار کردند که نسبت به مذاکرات خوش بین نیستند و مردم نیز نظر خود را با حضور در راهپیمایی و محکوم کردن آمریکا اعلام کردند.

وی افزود: پشتیبانی از تیم مذاکره کننده وظیفه همه آحاد مردم است و این تابلوها نیز نه تنها در جهت تضعیف تیم مذاکره کننده نیست بلکه قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را افزایش می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر بیان جنایات آمریکایی ها بر روی این تابلوها مانند سقوط هواپیمای مسافربری را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در مسئله هسته ای با آمریکا و سایر قدرت ها مذاکره می کنیم اما اما این به معنی فراموش کردن جنایات ان ها نیست.

شاکری در با بیان مطلب که " مذاکره عزتمندانه و رفع همه تحریم ها در یک مرحله خواست رهبری و مردم است " تصریح کرد: مردم و رهبری همواره بر مذاکره عزتمندانه تاکید کردند و یاد کردن بر روی تابلوها تیم مذاکره کننده ر ا قوی تر از گذشته به میدان می فرستد.

  • منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری