کد خبر: 13677

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

نصب تابلوهای عنایت آمریکایی موضوع استکبار ستیزانه ملت را نمایش می دهد و ارتباطی با دخالت در مذاکرات هسته ای ندارد

به گزارش قم خبر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با ارتباط تابلوهای«عنایت آمریکایی» با مذاکرات هسته ای گفت: نصب تابلوهای عنایت آمریکایی موضوع استکبار ستیزانه ملت را نمایش می دهد و ارتباطی با دخالت در مذاکرات هسته ای ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از نصب تابلوهای عنایت آمریکایی در سطح شهر تهران اظهار کرد: این تابلوها برخاسته از اعتقاد ملت ایران نسبت به آمریکایی ها است و ارتباطی با دخالت در روند مذاکرات هسته ای ندارد.

وی افزود: مطمئنا همانطور که رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنند، مردم و شهرداری هم دنبال روی ایشان هستند و علی رغم برخی از اظهار نظرها هیچ کس به دنبال تضعیف تیم مذاکره کننده نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به ماهیت استکبار ستیزانه ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه در برابر مستکبرین جهان سر تعظیم فرو نخواهد آورد و در قبال امریکا نیز در صورت تداوم رفتار مستکبرانه موضع ملت ما همین خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری موضوع تابلوهای عنایت آمریکایی را در همین راستا دانست و بیان کرد: موضوع این تابلوها نمایش همین موضع ملت ماست و ارتباطی با مذاکرات ندارد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و همانطور که رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند، آن ها نیز حامی فرزندان خود در پای میز مذاکرات خواهند بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: موضع عزتمندانه تیم مذاکره کننده خواست مردم و رهبری است و همه به دنبال این هستند که همه تحریم ها در یک مرحله برداشته شود.

لازم به ذکر است تابلوهای تحت عنوان "عنایت آمریکایی" به خیانت های دولت ایالات متحده علیه مردم کشورمان از جمله ترور دانشمندان هسته ای و شلیک به هواپیمای مسافربری ایران پرداخته است.

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری